אינטרפאבליק מחזיקה במקאן ת"א, ואומניקום מחזיקה ביהושע TBWA ובהסכם ייצוג מול גיתם BBDO • בכירים בענף לא שוללים שיתופי-פעולה בין הצדדים
שתי חברות פרסום, אומניקום ואינטרפאבליק גרופ, מתאחדות לכדי ענק של 30 מיליארד דולר כדי לרתום את מומחיות הנתונים, הטכנולוגיה וה-AI השולטים כעת בשדרת מדיסון - ובכל השיווק שאתם רואים
תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים
העסקה נחתמה עם רשת בתי הקולנוע National Cinemedia ■ ממוצע הצופים בקולנוע נמצא לאחרונה בעלייה, ולראיה הצלחת הסרט "50 גוונים של אפור"
בשנת 2013 הוציאה חברת eBay כ-51 מיליון דולר על פרסום בארה"ב
רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות
מוריס לוי עומד בראש קבוצת הפרסום העולמית פובליסיס מאז שנת 1987
החברה, המוערכת ב-8.5 מיליארד דולר, עשויה להימכר לאחת מקבוצות הפרסום הבינלאומיות - פובליסיס, אומניקום ו-WPP
מרטין סורל לעובדיו: "ראשי פובליסיס ואומניקום פגועים, וקרוב לוודאי שהם יתקפו"
החברות לא הצליחו להתגבר על קשיים רגולטוריים ועל מחלוקות בנושא תשלומי מסים, ובעיקר לא הסכימו על המבנה הארגוני המשותף ■ המרוויחה הגדולה היא קבוצת הפרסום WPP, שתמשיך להיות חברת הפרסום הגדולה בעולם
החברות ממתינות לאישור מרשויות המס לגבי פטור מתשלום סביב העסקה
באתר Adweek מעריכים כי היקף העסקה בין הצדדים נאמד ב-40 מיליון דולר
קבוצות הפרסום רכשו אשתקד בעיקר סוכנויות קטנות המתמחות בנישות בענף
קבוצות הפרסום מחכות כעת להחלטת הרגולטורים בסין ובמדינות נוספות
העסקה למיזוג ענקיות הפרסום צפויה להיסגר סופית ברבעון הראשון של 2014
רכשה את משרד הפרסום Beehive המחזיק במשרדים במומבאי, דלהי ובנגלור ■ המטרה: להפוך לקבוצת הפרסום הגדולה בהודו
אינטרפבליקבינה מלאכותיתגיתםיהושע TBWAמיזוגים ורכישותמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםקריאייטיב