קבוצת אומניקום התחייבה לפרסם בקולנוע ב-50 מיליון דולר

העסקה נחתמה עם רשת בתי הקולנוע National Cinemedia ■ ממוצע הצופים בקולנוע נמצא לאחרונה בעלייה, ולראיה הצלחת הסרט "50 גוונים של אפור"

מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור" / צילום מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור"
מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור" / צילום מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור"

קבוצת הפרסום אומניקום חתמה על התחייבות לפרסם בהיקף של 50 מיליון דולר בבתי הקולנוע בארה"ב. העסקה נחתמה עם רשת בתי הקולנוע National Cinemedia, ומדובר בהתחייבות הגדולה ביותר של הקבוצה לפרסום במדיה הזאת מאז ומעולם. בעבר פרסמה הקבוצה בהיקף הקטן במחצית מהתחייבות הנוכחית.

חברת National Cinemedia מפעילה 1,600 בתי קולנוע שכוללים יותר מ-20 אלף אולמות. נתח השוק של הקולנוע בעוגת הפרסום הוא 5%, אך על-פי זניט אופטימדיה הוא צפוי לצמוח ל-10% בשנת 2017.

האם אז מה משך את אומניקום לביצוע עסקה כה גדולה? הקולנוע תמיד הציע אפשרות לפרסם לקהל שבוי שלא יכול "להחליף ערוץ".

מלבד זאת, למרות ההורדות הפיראטיות והזמינות של תכנים ברשת, ממוצע הצופים בקולנוע דווקא נמצא בעלייה, ולראיה ההצלחה של הסרטים "50 גוונים של אפור" ו"אמריקן סנייפר".