פרסום בקולנוע

כתבות אחרונות

 
מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור" / צילום מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור"

קבוצת אומניקום התחייבה לפרסם בקולנוע ב-50 מיליון דולר

העסקה נחתמה עם רשת בתי הקולנוע National Cinemedia ■ ממוצע הצופים בקולנוע נמצא לאחרונה בעלייה, ולראיה הצלחת הסרט "50 גוונים של אפור"

אדוורטייזינג אייג' 04.03.2015

הסרט "50 גוונים של אפור" מושך מפרסמים לקולנוע

הסרט הגיע בסוף השבוע הראשון להקרנתו להכנסות של 240 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 19.02.2015

הפרסומת הכי מוצלחת בקולנוע: קמפיין תלמה ל"קורנפלקס של אלופים"

המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע

מגזין "פירמה" 23.09.2013

דירוג "פירמה": הפרסומות המוצלחות והבלתי נשכחות בקולנוע

יצאתם לקולנוע, צפיתם בסרט והתפנקתם בכיסאות ה-VIP ■ בבוקר שאחרי, מתברר שלא שכחתם אילו פרסומות ראיתם לפני הסרט ■ המדד החדש של "פירמה" וסינמה סיטי באמצעות חברת TRI בוחן את כוחו של הפרסום בקולנוע

שירות גלובס 29.07.2013

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

גראויטי חתמה הסכם להפקת פרסומות קולנוע בתלת-מימד

ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב

חגית ברונסקי 08.06.2010