מסר גלובלי אחיד: קמפיין עולמי ראשון ל-eBay

בשנת 2013 הוציאה חברת eBay כ-51 מיליון דולר על פרסום בארה"ב

חברת eBay מעלה לראשונה קמפיין גלובלי תחת הסלוגן "Shop the world". במקביל עורכת החברה גם שינויים בעמוד הבית שלה.

הקמפיין הגלובלי יעלה מחר (ב') וסמנכ"לית השיווק של החברה, רייצ'ל פארם, אמרה כי "זו הפעם הראשונה שאנחנו פונים לצרכנים ברחבי העולם באותו זמן ועם אותו מסר. כל הקריאייטיב יהיה זהה בכל העולם ויכלול את אותו קונספט".

המוטו העיקרי של הקמפיין הוא ש"בכל מקום שבו אתה נמצא, אתה יכול לקבל השראה מכל מה שאתה רואה, ואתה יכול לקנות את זה באופן מיידי ב-eBay".

הקמפיין יעלה בערוצי טלוויזיה מרכזיים ברחבי העולם, ובדומה לעבר, תיעשה גם פעילות נרחבת במדיה החברתית.

הקמפיין הנוכחי מסמן את סיומה של תקופה שבה החברה בדקה מספר משרדי פרסום, אך לבסוף בחברת ב-Goodby Silverstein & Partners מקבוצת אומניקום. משרד הפרסום כבר ייצר בעבר מספר פרויקטים עבור eBay אך לא בהיקף כה רחב.

בשנת 2013 הוציאה eBay כ-51 מיליון דולר על פרסום בארה"ב.