על-פי הערכות, המיזוג בין ענקיות הפרסום יאושר ברבעון הראשון של 2014
חלק מהמשקיעים מממשים רווחים, ואחרים מחכים לקבל מידע מפורט על המיזוג
יורם באומן, יו"ר פובליסיס ישראל, מדגיש כי התוכנית היא שהסוכנויות יישארו מתחרות זו בזו ■ שווי החברה הממוזגת יעמוד על כ-35 מיליארד דולר
שתי החברות ייצרו יחד את קבוצת הפרסום הגדולה בעולם בשווי 23 מיליארד דולר ■ עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של המיזוג על ענף הפרסום בישראל
מלאי הפרסום לקראת סופרבול 2011 בפברואר כבר אזל ■ השחקנים הקבועים כבר רכשו ספוטים בעלות של 3 מיליון דולר ל-30 שניות ואליהם מצטרפים גם שמות מפתיעים
החברה החדשה, Airwave, תציע ללקוחות ענקית הפרסום טיפול בכל האספקטים של שיווק בסלולר
אינטרפבליקבינה מלאכותיתגיתםיהושע TBWAמיזוגים ורכישותמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםקריאייטיב