יורם באומן, יו"ר פובליסיס ישראל, מדגיש כי התוכנית היא שהסוכנויות יישארו מתחרות זו בזו ■ שווי החברה הממוזגת יעמוד על כ-35 מיליארד דולר
שתי החברות ייצרו יחד את קבוצת הפרסום הגדולה בעולם בשווי 23 מיליארד דולר ■ עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של המיזוג על ענף הפרסום בישראל
מלאי הפרסום לקראת סופרבול 2011 בפברואר כבר אזל ■ השחקנים הקבועים כבר רכשו ספוטים בעלות של 3 מיליון דולר ל-30 שניות ואליהם מצטרפים גם שמות מפתיעים
החברה החדשה, Airwave, תציע ללקוחות ענקית הפרסום טיפול בכל האספקטים של שיווק בסלולר
מיזוגים ורכישותמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופ