מצטרפת לגל: קבוצת אומניקום משיקה חברה לפרסום בסלולר

החברה החדשה, Airwave, תציע ללקוחות ענקית הפרסום טיפול בכל האספקטים של שיווק בסלולר

קבוצת הפרסום הענקית אומניקום משיקה חברה לפרסום בסלולר בשם Airwave. מגזין "אדוורטייזינג אייג'" מפרסם השבוע כי מטרת החברה החדשה היא לסייע ללקוחות הקבוצה לתכנן וליישם אסטרטגיות של פרסום בטלפונים הניידים.

באומינקום מוסרים כי השירותים של Airwave יינתנו ללקוחות תמורת עלות נוספת ויכללו טיפול בכל האספקטים הקשורים לשיווק בסלולר. בנוסף, הסוכנות תקנה מדיה סלולרית מהחברות המפעילות.

המנהל החדש של החברה, ז'ואו מאנקאדו, טוען כי "בנקודת הזמן הזו, הפרסום בסלולר נמצא באותה נקודת השפעה שבה היה האינטרנט לפני 10 שנים. יש כרגע עדיין מפרסמים רבים שלא מאמינים בצורת הפרסום הזו, והתפקיד שלנו הוא להוות עבורם נקודת המראה לתוך המדיה הזו, אבל גם לספק להם ביטחון במוצר".

בין לקוחות אומינקום שכבר החלו להפנות תקציבים לפרסום בסלולר ניתן למנות את פפסיקו וקלורוקס.

המהלך שעושה קבוצת הפרסום הבינלאומית מסמלת מגמה שאת אותותיה נראה בעתיד גם בישראל, במשרדי הפרסום השייכים לאומניקום. בישראל פועלים כיום מספר משרדים שפועלים כשלוחות של הענקית הבינלאומית, באמצעות הסכמי אפליאיישן ובעלות, בהם יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגיתם BBDO.

סוכנות BBDO העולמית נחשבת לאחת הקריאטיביות ביותר ולמי שמובילה את פעילות הניו-מדיה, ולכן לא מן הנמנע כי את הסנונית הראשונה של ההתרחבות העולמית לתחום הפרסום הסלולרי נראה בשלוחה המקומית, גיתם BBDO.

מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם BBDO, אמרה היום (ה') ל"גלובס" כי יש להניח שפעילות דומה תוקם גם בישראל, אף כי כרגע אין תוכנית עתידית ממוקדת להקמת מערך פעילות סלולרית.