אמקור מקבוצת אמפא גייסה 170 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

בין המחזיקים הגדולים: פסגות, מגדל והפניקס ■ הסדרה שהונפקה, בריבית שקלית לא צמודה של 5.15%, מדורגת A2 עם אופק יציב ע"י מידרוג ■ האג"ח, במח"מ של 3.8 שנים, יסחר ברצף מוסדי

שלומי פוגל / צלם: איל יצהר
שלומי פוגל / צלם: איל יצהר

ביקושי יתר של 40 מיליון שקל נרשמו במכרז הנפקת האג"ח הפרטית של אמקור מקבוצת אמפא שבשליטת שלומי פוגל ומשפחת נקש. החברה השלימה גיוס של 170 מיליון שקל בריבית 5.15% שקלית לא צמודה, ובמח"מ של 3.8 שנים. הסדרה שהונפקה מדורגת A2 עם אופק יציב על-ידי חברת מידרוג. בין המחזיקים הגדולים החברות פסגות, מגדל והפניקס, שרכשו יחד אג"ח בהיקף של 135 מיליון שקל.

תשלומי הקרן, והריבית יתבצעו ב-14 תשלומים חצי שנתיים (כשהם אינם צמודים למדד המחירים לצרכן) בין השנים 2015-2022.

קבוצת אמפא נוסדה בשנת 1933. הקבוצה פועלת כיום במגוון תחומים, בהם: נדל"ן, מימון ואשראי לעסקים, פיתוח, וכן פועלת הקבוצה בתחום התעשייה. החברה המנפיקה מוחזקת בבעלות קבוצת אמפא, שבשליטת שלומי פוגל והאחים נקש. לחברה מספר נכסים מניבים באיזורים הטובים ביותר בארץ, בהרצליה פיתוח ובתל אביב. החברה עוסקת בייזום, פיתוח וניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב.

בקבוצת אמפא אומרים היום כי הסכום שגויס ישמש את החברה לצורך הגדלת מצבת הנכסים ולנצל הזדמנויות בשוק הנדל"ן המניב בישראל.

את ההנפקה הובילו יובל ברק מרדהאן, דיסקונט חיתום, עורכי הדין לבנת עין-שי , עליזה גביזון ומרים טולדנו ממשרד שטיינמץ הרינג גורמן, ורו"ח יעקב סוקולובר ממשרד ליוואי.