לא עוצרת: טורקיש איירליינס תיתן חסות ראשית לליגה היפנית בכדורסל

חברת התעופה הטורקית, שמעניקה חסות ליורוליג עד שנת 2020, ממשיכה לקדם את קווי הטיסות שלה באמצעות פרסום בספורט; ההסכם הוא לשנתיים

טורקיה טורקיש איירליינס מטוס / צלם: רויטרס
טורקיה טורקיש איירליינס מטוס / צלם: רויטרס

טורקיש איירליינס ממשיכה לפרסם ולקדם את קווי התעופה שלה באמצעות הסכמי חסות בעולם הספורט. הליגה האחרונה שנהנית מהסכם מסחרי עם חברת התעופה הטורקית היא הליגה היפנית בכדורסל, שתיקרא החל מהעונה הקרובה "טורקיש איירליינס bj-league". ההסכם כולל את שתי העונות הקרובות, 2014/15 ו-2015/16.

ליגת הכדורסל היפנית נחשבת לחדשה יחסית. היא מכילה 22 קבוצות, ובעונה הקרובה תחל את עונתה העשירית בלבד. הליגה מחולקת לשני אזורים - מזרחי (12 קבוצות) ומערבי (10 קבוצות).

מבחינת חברת התעופה הטורקית, המהלך נועד לקדם את הטיסות של החברה ליפן. טורקיש כבר מחזיקה בשני הסכמי חסות בספורט היפני, עם קבוצות כדורגל בליגה הבכירה ביפן.

האטסרטגיה של טורקיש בשנים האחרונות כללה העמקת חשיפה לחברה באמצעות פרסום בספורט. בכדורסל היא נותנת החסות הראשי של היורוליג, בהסכם שהוארך לאחרונה עד שנת 2020. היא חתומה על הסכמי חסות עם קבוצת הכדורגל של דורטמונד, ובנוסף מחזיקה כפרזנטורים את כוכב ברצלונה ליאו מסי, כוכב ה-NBA קובי בראיינט, והטניסאית הדנית קרוליין ווז'נייאקי. בשנים האחרונות היתה חתומה על הסכמי חסות עם קבוצות הכדורגל של ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד.