רן תלם, סמנכ"ל התוכן של קשת, יקבל פרס מיוחד בפסטיבל מיפ

יקבל את פרס ה"פורמט טרנדסטר", שיחולק השנה בפעם הראשונה בפסטיבל

רן תלם / צילום: איל יצהר
רן תלם / צילום: איל יצהר

רן תלם, סמנכ"ל התוכן של זכיינית ערוץ 2 קשת, יקבל את פרס ה"פורמט טרנדסטר", שיחולק השנה בפעם הראשונה ביריד MIPCOM שייערך בחודש אוקטובר בעיר קאן שבצרפת.

הפרס, המוענק בשיתוף אתר התוכן World Screen, יוענק ל-4 אנשי טלוויזיה ברחבי העולם.

"ישראל התפתחה כחממה לפיתוח תוכן, בז'אנר המתוסרט והלא מתוסרט. החברה שמובילה את החדשנות הטלוויזיונית ואת תחום פיתוח התוכן בישראל היא קשת אינטרנשיונל (KI)", נכתב בנימוקי הפרס. "החל מסדרת הדרמה 'חטופים' שהפכה ל'הומלנד', דרך פורמט המוזיקה 'הכוכב הבא' עם האפליקציה שמאפשרת לצופים להצביע מביתם בזמן אמת - קשת מספקת שידורי ברודקאסט בינלאומיים לרשתות כבלים ולוויין בטווח בינלאומי נרחב".

על-פי השופטים, לרן תלם, סמנכ"ל התוכן בקשת מאז שנת 2007, יש "חלק משמעותי ביצוא המותגים לשוק הבינלאומי ובפיתוח פורמטים לרחבי העולם".

תלם ושלושת הזוכים האחרים - מבריטניה, מקנדה ומדנמרק - ישתתפו ביריד בפאנל שיעסוק ב"זיהוי רעיונות שיכולים לעבוד ברחבי העולם ובהוצאתם לפועל בצורה הטובה ביותר".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988