סטורדוט הישראלית גייסה 32 מיליון דולר מקרן השקעות פרטית

החברה מפתחת פתרון טעינה לסוללת הסמארטפון ב-30 שניות ■ הגיוס היה בהובלתSingulariteam LTD, קרן השקעות פרטית בראשותו של משה חוגג

הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ  סטארט אפ  הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as
הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ סטארט אפ הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as

חברת StoreDot הישראלית הודיעה היום (ד') על גיוס 32 מיליון דולר בהובלתSingulariteam LTD, קרן השקעות פרטית בראשותו של משה חוגג. בחודש יוני השקיע האוליגרך והמליארדר הרוסי רומן אברמוביץ' 10 מיליון דולר בחברה. ההודעה הזו מסכמת את סיום סבב הגיוס ראונד B העומד על 42 מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח המוצר הנוכחי, פיתוח מוצרים נוספים ולגיוס עובדים נוספים.

סטורדוט הממוקמת בהרצליה פיתחה מוצר מעניין במיוחד, המאפשר להטעין סמארטפון בתוך פחות מ-30 שניות. StoreDot מעסיקה 10 עובדים בסניף שלה ברמת גן וגייסה עד היום 48 מיליון דולר. רשימת המשקיעים כוללת מספר שמות מוכרים, לא בהכרח מעולם ההון סיכון וההיי-טק.

הרשימה הזו יכולה להעיד על הפוטנציאל, או לפחות על העניין שמעוררת החברה. ברשימה אפשר למצוא את סטף ורטהיימר ואת חברת Nation-E, ספקית פתרונות לאחסון אנרגיה, שבראשה עומד דניאל יאמר, לשעבר מבעלי מכבי נתניה, ומספר משקיעים פרטיים נוספים.

במשך השנתיים האחרונות בנתה החברה, אבות טיפוס למגוון מוצרים: זיכרון, טעינה חשמלית, מסכים, חיישנים, וחומרים מבודדים, שרלוונטיים להפרדה בין השכבות בשבבים. לדברי החברה, בדיקות היתכנות שביצעו מוכיחות כי הטכנולוגיה מאפשרת טעינה של הסוללה בסלולרי במהירות או כתיבה לזיכרון במהירות שגבוהה פי 3 מזיכרון רגיל שמבוסס על מוליכים למחצה (SSD). הטכנולוגיה אמורה להיות זמינה בצורה מסחרית כבר ברבעון האחרון של 2015.

צפו: כך נראה המטען שמפתחת החברה