אפל תפתח חנות ראשונה בישראל: בדיוטי פרי בנתב"ג

החנות של אפל תיפתח במסגרת סניף קטן בקונספט של חנות בתוך חנות ברשת א.ל.מ בדיוטי פרי כבר בעוד כשבועיים, כאשר המטרה היא לפתוח לפני השקת אייפון 6 בסוף החודש ■ אפל תעסיק עובד רשמי שלה בחנות

אייפון 6 / צילום: רויטרס
אייפון 6 / צילום: רויטרס

בשורה משמחת למעריצי אפל בישראל: ענקית הטכנולוגיה תפתח חנות רשמית ראשונה בדיוטי פרי בנתב"ג.

החנות תיפתח במסגרת סניף קטן בקונספט של חנות בתוך חנות ברשת א.ל.מ כבר בעוד כשבועיים, כאשר המטרה היא לפתוח לפני השקת האייפונים החדשים בסוף החודש.

אפל תעסיק עובד רשמי שלה בחנות, אולם מכיוון שהתקן עומד על עובד בודד, את שאר הזמן ימלאו עובדי א.ל.מ.

אפל תמכור בחנות את כל מגוון מוצריה: אייפונים ביבוא של סי דאטה ומקבוקים דרך איי דיגיטל.

מבחינת אפל מדובר במקום נייטרלי למכירת מוצריה, ולכן היא החליטה לפתוח את החנות שלה בדיוטי פרי. כמו כן, הסיבה שאפל בחרה לעבוד בקונספט של חנות בתוך חנות ולא לפתוח חנות משלה היא שבמסגרת הסכמי הזיכיון בנתב"ג לרשת א.ל.מ יש אישורים לפתוח חנות אלקטרוניקה בדיוטי פרי.

המקור לידיעה פורסם באתר גיקסטר.

נציגות רשמית

לפני מספר שבועות נודע כי אפל פתחה נציגות רשמית בישראל העוסקת בתחומי המכירה והשיווק. את הנציגות בישראל מנהל ניר אילון, שבשנים האחרונות היה אחראי הפעילות בארץ ממטה החברה בלונדון. אילון עבד לסירוגין גם ממשרדי החברה בהרצליה.

פתיחת נציגות אפל בישראל צפויה לעשות לחברה רק טוב, בעיקר בתחומי המחשבים הניידים שלא זוכים להצלחה בארץ. בשנים האחרונות נפתחו נציגויות רשמיות לסמסונג, LG, אסוס וטושיבה, אשר חלקם החליפו את היבואנים, השקיעו כספים רבים יותר בשיווק והצליחו לזרז השקות מכשירים לזמני אמת ביחד עם העולם. כמו כן, פתיחת נציגות רשמית יוצרת קשר רציף עם מטה החברה.

אפל מייחסת חשיבות לשוק הישראלי בעיקר בתחומי המחקר והפיתוח, כאשר היא מעסיקה 600 עובדים במשרדיה ברעננה, הרצליה וחיפה. בקרוב תפתח אפל משרדים חדשים בהרצליה פיתוח, שם תרכז חלק גדול מהעובדים. בהרצליה ממוקמים משרדי השיווק והמכירות של החברה.

כבר זמן רב שאפל דואגת לגיור מוצריה לעברית, כך שמלבד מערכת ההפעלה שלה למחשבים, לסמארטפונים וטאבלטים, היא השיקה מעבד תמלילים Pages בעברית, והיא היחידה (לעומת גוגל ומיקרוסופט) שמציעה חנות מוזיקה וסרטים עבור הישראליים.