לקראת אייפון 6: אפל פותחת נציגות מכירות רשמית בארץ

את הנציגות בישראל ינהל ניר אילון, שבשנים האחרונות היה אחראי על הפעילות בארץ ממטה אפל בלונדון

ענקית הטכנולוגיה אפל תפתח בקרוב נציגות רשמית בישראל, שתעסוק בתחומי המכירה והשיווק. את הנציגות בישראל ינהל ניר אילון, שבשנים האחרונות היה אחראי על הפעילות בארץ ממטה החברה בלונדון. אילון עבד לסירוגין גם ממשרדי החברה בהרצליה.

פתיחת הנציגות צפויה לתרום לחברה, בעיקר בתחום המחשבים הניידים שהיא משווקת, אשר לא זוכים להצלחה בארץ.

בשנים האחרונות נפתחו נציגויות רשמיות ש לסמסונג, ‏LG‏, אסוס וטושיבה. חלק מהחברות החליפו את היבואנים, השקיעו כספים רבים יותר בשיווק והצליחו להשיק את המוצרים שלהן במקביל להשקות בעולם.

בנוסף, פתיחת נציגות רשמית עשויה לשפר את הקשר עם מטה החברה.

‏אפל מייחסת חשיבות לשוק הישראלי בעיקר בתחומי המחקר והפיתוח. החברה מעסיקה 600 עובדים במשרדיה ברעננה, הרצליה וחיפה. בקרוב תפתח אפל משרדים חדשים בהרצליה פיתוח, שם תרכז חלק גדול מהעובדים. בהרצליה ימוקמו גם משרדי השיווק והמכירות של החברה.

כבר זמן רב שאפל דואגת "לגייר" את מוצריה לעברית, כך שמלבד מערכת ההפעלה שלה למחשבים, לסמארטפונים וטאבלטים, היא השיקה מעבד תמלילים ‏Pages‏ בעברית, והיא היחידה (לעומת גוגל ומיקרוסופט) שמציעה חנות מוזיקה וסרטים ללקוחות ישראליים.

‏לפני מספר חודשים נפגש טים קוק, מנכ"ל אפל, עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. קוק עבר שיחות תדרוך על השוק הישראלי לפני הפגישה, כך שהדבר עזר למיצוב טוב יותר של ישראל בעיניו ובקידום פעילויות אפל בארץ.