הרשת החברתית: ריבלין מארח בסוכה הנשיאותית

את מי אירח ראובן ריבלין בסוכת הנשיא? ■ מה קיבל אלי הררי, מייסד סנדיסק, מנשיא ארה"ב ברק אובמה? ■ ובאיזה סרט הוליוודי יככבו נעלי טבע נאות?

רובי ריבלין, נחמה רונן ועמיר פרץ/  צלם: יוני רייף
רובי ריבלין, נחמה רונן ועמיר פרץ/ צלם: יוני רייף

ריבלין מארח

כבכל שנה, על-פי המסורת, סוכת הנשיא נפתחה הבוקר לקהל הרחב. והפעם, סוכת הענק במשכן מציעה לעמישראל מגוון פעילויות ומיצבים בסימן איכות הסביבה, בין היתר של עמדות משחקי קופסה ממוחזרים, פסלי חיות מבקבוקים משומשים, עמדת יצירה של כובעים עמידים ל-3 שנים מנייר עיתון ועוד.

אמש ערכו במשכן סיור מקדים לאירוע הנשיא, ראובן (רובי) ריבלין; השר לאיכות הסביבה, עמיר פרץ; ונציגים של תאגידי מיחזור, בהם: קובי דר, מנכ"ל תאגיד המיחזור תמיר; שרון ניסים, מנכ"לית פארק הקישון; משה בורוכוב, מנכ"ל פארק אריאל שרון; צחי אנגל, מנכ"ל תאגיד אלקטרוניקה; דוד לפלר, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה; ונחמה רונן, יו"רית תאגיד המיחזור אל"ה, שסיפרה לנשיא ולשר כי ישראל מובילה כיום במיחזור בקבוקי הפלסטיק ואף הגיעה השנה ליעד של 57%, יותר מארה"ב וממדינות רבות באירופה.

 רובי ריבלין וקובי דר / צלם: תומר רייכמן
  רובי ריבלין וקובי דר / צלם: תומר רייכמן

רובי ריבלין, נחמה רונן ועמיר פרץ/ צלם: יוני רייף
 רובי ריבלין, נחמה רונן ועמיר פרץ/ צלם: יוני רייף

המדפסת בת 50

מדפסת הזרקת הדיו הראשונה הגיעה לגיל 50, ובאפסון החליטו לחגוג את יום הולדתה ב"קומה 49" בעזריאלי בתל-אביב - ועל הדרך לחגוג גם 15 שנות פעילות בארץ.

אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, העוסקת בשיווק ובמכירת מדפסות ומקרנים, גילה באירוע כי אפסון צפויה להיכנס לתחום המיחשוב הלביש.

פליישר וענבר עיני, מנהלת השיווק של החברה, הזמינו את המפיצים של החברה לארוחת ערב ולמופע של אמן האשליות ליאור סושרד וגם להצצה ראשונה בקו המוצרים החדש של החברה.

בין הנוכחים היו גם כמה בכירים מאפסון כמו פרנצ'סקו בארביירי, מנהל אזור מזרח תיכון אירופה אפריקה באפסון; רנאטו וינצ'נטי, מנהל שיווק אזורי; ג'וליה לין, מנהלת פיתוח עסקי בתחום המקרנים; ואחרים.

אורן פליישר/ צלם: גלעד פוטו
 אורן פליישר/ צלם: גלעד פוטו

מאובמה להררי

נשיא ארה"ב ברק אובמה הכריז על אלי הררי, מייסד חברת סנדיסק, הנסחרת בנאסד"ק ומפתחת ומייצרת מוצרי אחסון בטכנולוגיית פלאש - כעל אחד ממקבלי המדליה הלאומית לטכנולוגיה וחדשנות כאות הוקרה להישגים וחדשנות בתחומי המדע והטכנולוגיה.

"מקבלי המדליה הם אנשי רוח וממציאים שהרחיבו את הבנתנו לגבי העולם ותרמו תרומות חשובות בתחומם, כאלה המשפרות את חיי כולנו", אמר אובמה ביום שישי האחרון במהלך ההכרזה על מקבלי המדליה.

בצמרת

האדריכל נסטור סנדבנק נבחר לפרזנטור של מותג האיטלקי smeg ויוביל את הקו הפרסומי של המותג בישראל. את הבשורה על התפקיד החדש קיבל סנדבנק במהלך ביקור שערך באיטליה עם יעקב בקשי, נשיא smeg ישראל.

לצופי תוכנית הריאליטי "אקסטרים מייקאובר" בגירסתה הישראלית סנדבנק מוכר כמי שטיפל בבתים צנועים, אך בריאליטי של החיים הוא מתכנן ומעצב את בתי הפאר של האלפיון העליון.

צועדים על הוליווד

במפעל הנעליים טבע נאות בקיבוץ נאות מרדכי חגגו בערב סוכות 70 שנות קיום, בבעלות חדשה (סטיב לקס האמריקאי שרכש את השליטה לפני כ-4 חודשים) ובהשקת קולקציית קיץ 2016.

לכבוד זאת הוזמנו כל המפיצים של החברה מ-30 מדינות ברחבי העולם, וגם הפרזנטורית חוה מונד.

מנכ"ל טבע נאות, מיכאל אילוז, סיפר לבאים שנעלי טבע נאות יככבו גם בסרט ההוליוודי - "משחקי רעב - ההתלקחות", שייצא לאקרנים בנובמבר הקרוב.

"מפיקי הסרט רכשו לכל קאסט הסרט 660 זוגות נעלי 'סקאוט' מתוצרת 'דפנה' שבבעלות 'טבע נאות'", אמר אילוז.

 חוה מונד ומיכאל אילוז / צלם: מורג ביטן
  חוה מונד ומיכאל אילוז / צלם: מורג ביטן

שמיר בסוכה

מאיר שמיר, מבעלי השליטה בתנובה, מסודר לסוכות. שמיר קיבל מהרב של מכבי תל-אביב בכדורסל ויו"ר עמותת "יד ביד", יעקב גלוברמן, סט מהודר של ארבעת המינים.

"ארבעת המינים מסמלים את האחדות בעם ישראל בחג הסוכות. שנהיה סבלנים אחד כלפי חברו, דתיים וחילונים כאחד", אמר הרב לשמיר.

הרב יעקב גלוברמן ומאיר שמיר / צלם: מורג ביטן
 הרב יעקב גלוברמן ומאיר שמיר / צלם: מורג ביטן