טל ואביעד חתמו ל-5 שנים נוספות ברדיו אקו 99FM

השניים מרוויחים עשרות אלפי שקלים בחודש כל אחד עבור תוכנית הבוקר היומית שלהם, שלה מאזינים כ-250 אלף איש

טל ברמן ואביעד קיסוס / צילום: אלדד רפאלי
טל ברמן ואביעד קיסוס / צילום: אלדד רפאלי

מגישי הרדיו טל ברמן ואביעד קיסוס חידשו בסוף השבוע את חוזה העסקתם בתחנת הרדיו אקו 99FM, והם יגישו את תוכניתם המובילה "הבוקר" למשך 5 שנים נוספות לפחות.

ל"גלובס" נודע כי בחודשים האחרונים קיימו השניים מגעים מול תחנת הרדיו המתחרה רדיו תל-אביב 102FM, אולם לבסוף בחרו להישאר בתחנה שבה הם משדרים ב-5 השנים האחרונות.

השניים מרוויחים כעת עשרות אלפי שקלים בחודש כל אחד על שידור תוכניתם היומית, ובעקבות החוזה הם צפויים להפוך לשניים מהמשתכרים הגבוהים ביותר ברדיו בישראל.

"הבוקר" עם טל ואביעד, המשודרת בין השעות 7:00-9:30, היא התוכנית המובילה היום ברדיו האזורי, ומדי בוקר מאזינים לה כ-250 אלף מאזינים בתחנות אקו 99FM מקבוצת "רדיו ללא הפסקה" של אלי עזור ורדיו "קול רגע".

התוכנית משודרת כבר 12 שנה, כאשר את ראשית דרכה עשתה ברדיו תל-אביב, עד שבשנת 2010 עברה לשדר ברדיו אקו 99FM. עם עזיבתם את התחנה הוחלפו השניים על-ידי הצמד סלוצקי ודומינגז, ולפני פחות משנה הוחלף גם צמד זה על-ידי אסי עזר ודפנה לוסטיג.

מסוכנות ייצוג1, המייצגת את השניים, נמסר כי "ייצוג1 לא נוהגת לדווח על פניות או משא-ומתן שאנו עושים עבור המיוצגים שלנו בתקשורת".

מרדיו תל-אביב נמסר כי "רדיו תל-אביב אינו מגיב בעניין פניות לתחנה. כמו תמיד, אנו ממשיכים לאחל הצלחה לכל חברינו בתחנות המתחרות מול 'הבוקר החדש של ישראל' עם שרון גל, אסי עזר ודפנה לוסטיג".

ברדיו אקו 99FM אישרו כי החוזה עם מגישי הבוקר טל ברמן ואביעד קיסוס הוארך.