טאואר ופיסיקל לוג'יק מסתערות על שוק של 2.6 מיליארד דולר

טאואר תסייע לפיסיקל לוג'יק לייצר מדי תאוצה מבוססי MEMS - חיישנים המשמשים ליישומי ניווט אינרציאלית המחשבים תנועת עצמים נעים

חברת השבבים הישראלית טאואר חוברת לפיסיקל לוג'יק (Physical Logic) בייצור מדי תאוצה מבוססי MEMS - חיישנים המשמשים ליישומי ניווט אינרציאלית המחשבים תנועת עצמים נעים כגון אוניות, מטוסים, צוללות, טילים מונחים וחלליות. החיישנים משמשים גם בפעולות מדידה הכוללות ניטור חולי לב, תרגום אותות מהלב לקוצב הלב, חישה סיסמית, חישת הטיה, חישת רעידות ועוד.

מערכות וחיישני אינרציה בעלי ביצועים גבוהים הם פלח שוק משתנה עקב הדרישה הגדלה לפלטפורמות הדורשות ייצוב, הדרכה או פונקציות ניווט. לפי הערכת Yole Development, השוק הזה אמור לגלגל 2.6 מיליארד דולר בשנת 2015.

"טאואר-ג'אז עומדת בדרישות הגבוהות מאוד שלנו, של ייצור, איכות ותמיכה טכנית ברמה גבוהה הנדרשת על ידי הלקוחות שלנו", אמרה קטג'ה באייר, מנכ"לית פיסיקל לוג'יק. "טכנולוגית MEMS של טאואר-ג'אז, בשילוב פלטפורמת ה-Power Management המתקדמת ויכולות הנדסיות מעולות, מעצימות את ההצלחה שלנו בחדירה לשווקים הדורשים יישומים של מדי תאוצה מבוססי MEMS".

"ההתמקדות של פיסיקל לוג'יק בחיישנים מבוססי MEMS ומומחיותה בעיצוב MEMS מאפשרת לחברה לתת מענה לצרכים של מספר רב של יישומים, כולל צבאיים ואזרחיים, בהם ניתן להשיג צמיחה מהירה. אנו שמחים מאוד על בחירתה של פיסיקל לוג'יק בנו לייצור MEMS על מנת לעמוד בביקוש של השוק המתרחב", מסרה זמירה שטרנפלד-לביא, סגנית נשיאת הנדסת תהליכים מחקר ופתוח בטאואר.