נייר חדרה סוגרת מחסן לוגיסטי במודיעין

מתכננת להעתיק את פעילות המסחן לחדרה ■ במחסן מועסקים 34-40 איש ■ בכיר בנייר חדרה: ייעשו מאמצים לשבץ את רוב העובדים בפעילות אחרת של החברה

מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר
מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר

דריכות בקרב חלק מעובדי המחסן הלוגיסטי של חברת נייר חדרה במודיעין על רקע תוכנית התייעלות שמובילה הנהלת החברה, שעתידה להיכנס לתוקף ברבעון השני של 2015.

ל"גלובס" נודע כי בכוונת הנהלת החברה לסגור את הפעילות של המחסן במודיעין ולהעתיק את פעילות זו לחדרה, לאתר שבו נעשית פעילות הייצור של החברה.

מדובר במחסן שאליו החברה מייבאת עשרות אלפי טונות של נייר מחו"ל ושם הוא משווק לרחבי הארץ. החלק הארי של הנייר שמוכרת נייר חדרה מיוצר באתר שלה בחדרה.

במסחן הלוגסטי במודיעין מועסקים 35-40 איש, כמחציתם נהגים והשאר מלגזנים ומחסנאים. בכיר בהלהת נייר חדרה אישר ל"גלובס" את הידיעה ואמר כי בימים האחרונים התקיימה ישיבה בנושא עם נציגי ועד העובדים ועם ההסתדרות, ובמסגרתה נמסרה הודעה על התוכנית.

לדברי הבכיר, הרוב הגדול של עובדי המחסן במודיעין לא יפוטרו, וייעשו מאמצים שלא לשבץ אותם באתרי פעילות אחרים של החברה במודיעין, שהם היא מקיימת פעילות בשת"פ עם אמניר והמרכז הלוגיסטי של גרפיטי ציוד משרדים. הנהגים יעברו לאתר בחדרה.