דיווח: אפל עדיין מתכננת אייפד עם מסך 12 אינץ'

אתר "ביזנס אינסיידר" מדווח שהאייפד החדש קיבל את הכינוי "אייפד פרו" והוא יגיע בעובי דק יותר מהאייפון 6 פלוס (עובי של 7.1 מ"מ) ועם רמקולים טובים יותר מהאייר 2

טים קוק, המנכ"ל האהוב ביותר על עובדיו / צילום: רויטרס
טים קוק, המנכ"ל האהוב ביותר על עובדיו / צילום: רויטרס

הדיווחים על אייפד עם מסך ענק בגודל 12.2 אינץ' לא מפסיקים להגיע למרות שבחודש שעבר השיקה אפל את אייפד אייר 2 המגיע עם מסך 9.7 אינץ' ואייפד מיני 3 עם מסך 7.9 אינץ'. אתר "ביזנס אינסיידר" מדווח שהאייפד החדש קיבל את הכינוי "אייפד פרו" והוא יגיע בעובי דק יותר מהאייפון 6 פלוס (עובי של 7.1 מ"מ) ועם רמקולים טובים יותר מהאייר 2.

בעבר מנכ"ל אפל, טים קוק, התבטא בצורה שלילית נגד טאבלטים היבריידים (טאבלטים המגיעים עם מקלדת נשלפת), כאשר בראיון בשנת 2012 אמר כי "בכוח אנחנו יכולים לכנס כל מוצר עם מוצר אחר. הבעיה שבמוצרים יש גם התפשרות ואתה מתחיל להתפשר עד שאתה מגיע לנקודה שהמוצר כבר לא מספק אף אחד. אתה יכול לחבר טוסטר עם מקרר, אבל אף אחד לא יהיה מרוצה מהמוצר הזה".

השקה של אייפד עם מסך ענק תהפוך אותו לטאבלט היברידי שגם מתחרה בלפטופים של החברה. לאפל אין בעיה להשיק מוצרים שמתחרים בקטגוריות אחרות שלה, למשל האייפון בא להחליף את נגן המוזיקה הנייד - אייפוד. אייפד פרו יכול להיות נקודה מעניינת מאוד בשוק. בשילוב של מקלדת, הלקוח יקבל מוצר נייד, שיאפשר לו, לא רק לצרוך תוכן, אלא גם לעבוד בנוחות עם מעבד תמלילים.

שוק הטאבלטים עם המסך הענק הוא לא חדש, לפני מספר חודשים השיקה סמסונג את הגלקסי טאב פרו המגיע עם מסך 12.2 אינץ' וגם מיקרוסופט מחזיקה טאבלט משלה - סרפס פרו 3 עם מסך 12 אינץ'.