גינדי וזיתוני יבנו 106 דירות בהרצליה - לאמידים בלבד

"גינדי זיתוני" חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלים פרטיים המחזיקים בקרקע בת 7 דונם סמוך לבינתחומי בהרצליה ■ הדירות בפרויקט יהיו דירות גדולות בנות 5-6 חדרים לצד דירות מיוחדות ומחירן יחל ב-3 מיליון שקל

האחים משה ויגאל גינדי בשיתוף אבי זיתוני, הידועים כחברת "גינדי זיתוני", חתמו על עסקת קומבינציה עם בעלים פרטיים המחזיקים בקרקע בת 7 דונם סמוך למרכז הבינתחומי בהרצליה המיועדת להקמת 106 דירות. על פי ההסכם, יקבלו הבעלים 49% מהדירות שיוקמו בפרויקט.

על פי התכנון, בתחילת 2015 החברות יחלו לשווק את הפרויקט שיכלול כאמור 106 דירות בשלושה בניינים בני 9 ו-10 קומות. הדירות בפרויקט יהיו דירות גדולות בנות 5-6 חדרים לצד דירות מיוחדות ומחירן יחל ב-3 מיליון שקל.

בתחילת 2011 אושרה התוכנית שחלה על הקרקעות ממערב וממזרח למרכז הבינתחומי הכוללת הקמת 704 יחידות דיור. זאת לאחר שנים של סכסוך בין רשות מקרקעי ישראל, עיריית הרצליה , והבעלים הפרטיים.

סיום הסכסוך התאפשר לאחר שבמסגרת התוכנית נעשה איחוד של השטחים שבבעלות פרטית עם שטחים שבבעלות רשות מקרקעי ישראל, והשטחים חולקו מחדש כאשר אזורי המגורים הוקצו לבעלים הפרטיים ושטחי המכללה הוקצו לרשות. בין היתר, התוכנית קובעת כי שטח המכללה יורחב וייבנו בו מעונות סטודנטים.

לאחר אישורה הסופי של התוכנית, החלו הבעלים להתקשר בעסקאות קומבינציה עם יזמים, כאשר בסוף 2011 התקשרה חברת אשדר עם בעלי קרקע המיועדת להקמת 100 דירות.

לדברי אבי זיתוני, מנכ"ל ובעלים של חברת א.זיתוני, "מדובר באחד האזורים היקרים בישראל והמבוקשים שבהם. האזור מאופיין באוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי גבוה מאוד. כיום יש ביקוש גדול לדירות יוקרה במתחם הבינתחומי, בעיקר ממשפרי דיור בסביבה הקרובה וכן תושבים שעוברים מוילות בכפר שמריהו והרצליה פיתוח. מדובר בעסקה חשובה כחלק מהאסטרטגיה של החברה לרכוש מתחמים באזור השרון הנהנה בשנים האחרונות מגידול חד בביקושים".

משה ויגאל גינדי וחברת א.זיתוני בנו בשנים האחרונות תחת המותג "גינדי זיתוני" עשרות פרויקטים בעיקר באזור השרון ובגוש דן. בשנים האחרונות הם הקימו במשותף 520 יחידות דיור בשכונה הירוקה בכפר סבא.