תקציב הפרסום של אריקה כרמל עובר ל-y&r ישראל

תקציב הפרסום של החברה, המפתחת ומשווקת את המכשיר בי קיור לייזר, יעמוד על 4-6 מיליון שקל

אדם אבנון / צלם: איל יצהר
אדם אבנון / צלם: איל יצהר

תקציב הפרסום של אריקה כרמל, מפתחת ומשווקת מכשיר הלייזר בי קיור לייזר, יטופל במשרד הפרסום y&r ישראל - כך נודע ל"גלובס".

התקציב, שצפוי לעמוד על 4-6 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום KDA.

נראה כי הרקע להעברת התקציב הוא סביב תוכנית של החברה להשיק מוצרים נוספים בתחום הבריאות והספורט וכוונתה לפנות לקהלי יעד חדשים.

חברת אריקה כרמל נוסדה בשנת 2008 על-ידי איש העסקים מיקי שלוסר בעקבות פיתוח המוצר בי קיור לייזר. מדובר במכשיר המשתמש בטכנולוגיית הלייזר הרך באמצעות הקטנת המידות שלו, זאת במטרה לאפשר לסובלים מכאבים לנסות לרפא את עצמם באופן עצמאי בבית.

עיקר הפעילות של החברה הוא בשוק המקומי, אך כעת היא מתעתדת לנסות לבצע קפיצת מדרגה משמעותית - על-ידי שיווק המוצר במדינות נוספות והשקת מוצר חדש עבור קהל היעד הצעיר, זאת כאמור בנוסף למוצרים הקיימים.

מי ששימש בשנים האחרונות כפרזנטור של החברה הוא הקפטן לשעבר של קבוצת מכבי תל-אביב, מיקי ברקוביץ', שלא רק השתתף בקמפיין הפרסום של החברה, אלא גם נטל חלק פעיל בפעילות תקשורתית משלימה כמו הופעה בתוכניות בוקר, באינטרנט וכדומה, שם סיפר על תהליך הטיפול שלו.

קמפיין הפרסום התמקד באנשים שאינם נראים מבוגרים אך משתמשים במשפט "כשהייתי זקן", המתייחס לתקופה בה סבלו מכאבים.