לפיד רכש מכספו אייפון 6; אלה הסמארטפונים של השרים

"ידיעות אחרונות": השרים התקנאו בסמארטפון החדש של שר האוצר ומיד ביקשו מהחשבים של המשרדים שלהם את המכשיר - ונענו בתשובה שלילית ■ לנתניהו אין מכשיר סלולרי בכלל, לליברמן יש נוקיה ישן ■ לרוב השרים יש אייפון 5

שר האוצר יאיר לפיד רכש באחרונה, מכספו הפרטי, אייפון 6 חדש של אפל, כך דווח היום (ד') ב"ידיעות אחרונות". שאר השרים, לפי הדיווח, התקנאו בסמארטפון החדש של לפיד ומיד ביקשו מהחשבים של המשרדים שלהם את המכשיר - ונענו בתשובה שלילית בינתיים. לפני כשנה השרים קיבלו מכשירי אייפון 5 ולחלקם יש סמסונג גלקסי 5.

ב"ידיעות אחרונות" עשו "רשימה" של השרים והטלפונים הסלולריים שהם מחזיקים. ראש הממשלה נתניהו לא מחזיק במכשיר סלולרי בכלל - ככל הנראה מחשש מהאזנות סתר (אין לראש הממשלה גם מחשב בלשכה מאותה סיבה) . לשר החוץ ליברמן יש מכשיר נוקיה ישן ולשר החינוך פירון יש אייפון 4.

לרוב השרים ובינהם שר הביטחון יעלון, שר הכלכלה בנט, שר התחבורה כץ, שרת התרבות והספורט לבנת, שר השיכון אריאל ושר התקשורת ארדן - יש אייפון 5 ממשלתי. לשר האנרגיה והמים סילבן שלום ולשר המדע יעקב פרי יש אייפון 5 ממשלתי וגלקסי 4 פרטי. לשר הרווחה מאיר כהן יש גלקסי 4.