תדיראן תבצע התייעלות אנרגטית ב-11 בתי חולים ממשלתיים

זאת באמצעות החלפת מערכות של מיזוג אוויר, חימום ואוורור ■ היקף הפרויקט נאמד בסכום של עד כ-100 מיליון שקל

11 בתי חולים ממשלתיים אשר הוצאות האנרגיה שלהם מסתכמות בכ-150-200 מיליון שקל בשנה, עוברים תהליך של התייעלות אנרגטית. הוצאות האנרגיה של 11 בתי החולים הממשלתיים מסתכמות בכ-2.5-3 מיליארד שקל על פני 15 שנה.

זאת באמצעות החלפת מערכות של מיזוג אוויר, חימום ואוורור. את הפרויקט שהיקפו נאמד בסכום של עד כ-100 מיליון שקל, תבצע קבוצת תדיראן שחתמה לשם כך שותפות עם חברת Prima Vera.

תהליך ההתייעלות מחולק ל-2 שלבים, כאשר בשלב הראשון שיימשך שנתיים יבוצעו מדידות צריכת אנרגיה, תכנון מפורט והקמת הפתרונות והמערכות להתייעלות אנרגטית, כגון: מיזוג אויר, חימום, אוורור, מערכות תאורה ועוד. השלב השני יימשך 15 שנה נוספות, שלב הפעלה ותחזוקה של המערכות להתייעלות אנרגטית שיותקנו בבתי החולים ברחבי הארץ.

משה ממרוד, יו"ר ובעלים של קבוצת תדיראן: "הזכייה במכרז כה משמעותי בתחום ההתייעלות האנרגטית בבתי חולים הינה תעודת כבוד עבור קבוצת תדיראן ומציבה את הקבוצה בחזית תחום ההתייעלות האנרגטית בישראל".

טובי פישביין, סמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של תדיראן הולדינגס: "זו הזדמנות להוביל פרויקט משמעותי במדינת ישראל, עם תשואות אטרקטיביות בשוק בהתהוות עם פוטנציאל גידול משמעותי המאפשר לתדיראן להפוך למובילה בו".