עיצומים בחח"י; "הממשלה יורקת עלינו ופוגעת בפרנסה"

מיקו צרפתי, יו"ר ועד עובדי חח"י: "ממשלת ישראל מוכרת את הנכס האסטרטגי האחרון שלה לטייקונים ואין בכוונתנו לאפשר לאף אחד לפגוע לא בבית שלנו ולא בפרנסתנו"

מיקו צרפתי חברת חשמל / צלם: איל יצהר
מיקו צרפתי חברת חשמל / צלם: איל יצהר

ועד עובדי חברת חשמל החליט להחרים את תרגיל החורף השנתי המתקיים היום בחברת חשמל. בוועד מדגישים כי הצרכן הפרטי לא יפגע כתוצאה מהחלטה זו.

העובדים מוחים כנגד התנהלות שר האוצר, יאיר לפיד שמביאה לדעתם לקריסת החברה ע"י מכירתה לטייקונים. בוועד אומרים כי ממשלת ישראל החליטה ללכת לרפורמה במשק החשמל אך למרות שהוגש מסמך אשר הוסכם על ידי כל הצדדים בחר שר האוצר לא לעשות כלום, זאת בעוד הוא מוכר את נכסי החשמל של המדינה לטייקונים.

כמו כן העובדים טוענים כי הנהלת החברה מנסה להטעות את הציבור ע"י הצגת העובדים כגורם העיקרי למצבה של החברה והכל על מנת להפר את זכויותיהם.

מיקו צרפתי, יו"ר ועד עובדי חח"י: "ממשלת ישראל מוכרת את הנכס האסטרטגי האחרון שלה לטייקונים ואין בכוונתנו לאפשר לאף אחד לפגוע לא בבית שלנו ולא בפרנסתנו. לא עולה על הדעת שרק בשעת חרום הממשלה מחבקת בעוד שבשגרה היא 'יורקת' עלינו ומביאה לקריסת פרנסתנו".

"אני רוצה להרגיע את הציבור ולומר כי עובדי חברת חשמל מוכנים לשעת חירום אך אני לא בטוח לגבי היום בו תקרוס החברה, מי יטפל אז בנזקים שיגרמו ? הטייקונים? אני קורא לשר האוצר להתעשת ולהפסיק את המהלכים החד צדדים לפני שיהיה מאוחר מדיי", אמר צרפתי.