ועידת ישראל לעסקים 2014: "הדור הבא של הבנקאות"

ענף הבנקאות בארץ ובחו"ל עובר בשנים האחרונות שינויים דרמטיים: המשבר הפיננסי של שנת 2008, המחאה החברתית והנחישות של הרשויות בעולם להילחם בתופעת העלמות המס

לוגו ועידת ישראל לעסקים
לוגו ועידת ישראל לעסקים

ענף הבנקאות בארץ ובחו"ל עובר בשנים האחרונות שינויים דרמטיים: המשבר הפיננסי של שנת 2008 שהביא להתמוטטותם של בנקים רבים בעולם, גרם להתהדקות מהירה וחריפה של הרגולציה, המחאה החברתית לוחצת על הבנקים להוריד מחירים ומביאה להתפתחותם של גופים חיצוניים מתחרים בבנקים, והנחישות של הרשויות בעולם להילחם בתופעת העלמות המס הפכה את הבנקים לכלי מרכזי במלחמה זו.

במסגרת מושב הדיון "הדור הבא של הבנקאות" שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס", יבדקו איך שינויים אלה ישפיעו על הבנקים והאם הם ערוכים לעולם הבנקאות החדש.

משתתפי הדיון יהיו: דודו זקן, המפקח על הבנקים, בנק ישראל; פרופ' ענת אדמתי, פרופסור למימון וכלכלה, בית הספר למנהל עסקים, אוניברסיטת סטנפורד; אריק ברגלוף, כלכלן ראשי ויועץ מיוחד לנשיא הבנק האירופי לשיקום ופיתוח. מומחה בתחום כלכלות בהתהוות ורפורמות באיחוד האירופי. שימש כיועץ לקרן המטבע העולמית, הבנק העולמי וה-OECD ופרופ' ליאו ליידרמן, ביה"ס לכלכלה ע"ש ברגלס, אוניברסיטת תל-אביב, היועץ הכלכלי הראשי בנק הפועלים. המנחה תהיה עירית אבישר, כתבת בנקאות ושוק ההון של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם. הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך ב-8-7 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה:

www.globes.co.il/ibc14

5988*