מניית היום: דיווחה על תוצאות חזקות ודיבידנד ומזנקת

המכירות של המ-לט ברבעון צמחו בכ-17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-24.4 מיליון דולר ■ מחלקת דיבידנד בהיקף 38 מיליון שקל

בנין הבורסה החדש / צילום: תמר מצפי
בנין הבורסה החדש / צילום: תמר מצפי

חברת המ-לט , העוסקת בייצור מחברים, שסתומים ואביזרי צנרת לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה, דיווחה היום על תוצאות הרבעון השלישי של 2014.

המכירות ברבעון צמחו בכ-17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-24.4 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של השנה, הסתכמו מכירות המ-לט בכ-71.8 מיליון דולר, עלייה של כ-21% בהשוואה למכירות בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה במכירות בתקופת הדוח נובעת בעיקרה מעלייה בהזמנות למוצרי החברה שהגיעו מאירופה, והמזרח הרחוק.

הרווח התפעולי של המ-לט הסתכם ברבעון השלישי בכ-3.5 מיליון דולר, גידול כ-57% לעומת הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד, שעמד על כ-2.2 מיליון דולר. התוצאה היא גידול בשיעור הרווח התפעולי של החברה לכ-14% מסך המכירות ברבעון השלישי של 2014, וזאת לעומת שיעור רווח תפעולי של כ-11% ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה דיווחה המ-לט כי הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-1.8 מיליון דולר, עלייה של כ-3% ביחס לרווח ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2014 עמד הרווח הנקי על כ-7 מיליון דולר, גידול של כ-70% ביחס לרווח בתקופה המקבילה אשתקד.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הרביעי עמד על כ-2.9 מיליון דולר, ומתחילת השנה ייצרה המ-לט מזומנים בהיקף של כ-10.5 מיליון דולר מפעילותה השוטפת, גידול של 41% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

התוצאות הכספיות והאיתנות הפיננסית הביאו את דירקטוריון החברה להכריז על חלוקת דיבידנד בסך של 38 מיליון שקל.