מנכ"ל אינסוליין גרמניה ומשקיעים זרים ישתתפו בהנפקה פרטית

הגיוס המיידי הינו בהיקף של 10.8 מיליון שקל ובהנחת מימוש כל האופציות וכתבי האופציה יגויסו עוד 11.1 מיליון שקל

מייק נץ / צילום: אינסוליין
מייק נץ / צילום: אינסוליין

חברת אינסוליין , המשווקת מוצרי מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת, הודיעה על גיוס מיידי של 10.8 מיליון שקל וגיוס עתידי, בהנחת מימוש כל האופציות וכתבי האופציה של 11.1 מיליון שקל נוספים.

הגיוס יתבצע במסגרת הקצאה פרטית בסך מיידי ברוטו של 3.3 מיליון שקל למספר משקיעים, ביניהם מנכ"ל אינסוליין גרמניה אלמר שפר, משקיעים מאיטליה וארה"ב וכן בהנפקת זכויות לבעלי המניות בחברה בסך מיידי ברוטו של כ-7.5 מיליון שקל. קרן וואנקה, קרן פונטיפקס ויזם הביומד אודי גלבוע - ממייסדיי החברה - הודיעו כי ישתתפו בהנפקת הזכויות.

במסגרת הנפקת הזכויות יוקצו לבעלי המניות הזכאים לזכויות מניות רגילות וכתבי אופציה (סדרה 4), באופן בו כל בעל מניה אשר יחזיק ב-24 מניות רגילות אשר יהיו רשומות על שמו במועד הקובע, יהיה זכאי ליחידת זכות אחת לרכישת שתי מניות רגילות וכתב אופציה (סדרה 4) אחד, במחיר של 1.466 ש' ליחידה.

במסגרת ההקצאה הפרטית החברה תקצה לניצעים מניות רגילות של החברה, וכן כתבי אופציה לא רשומים למסחר של החברה הניתנים למימוש למניה רגילה, החל ממועד הקצאתם לניצעים ועד ליום 30 באוגוסט 2015 (כולל), במחיר מימוש של 1.5 ש' לכתב אופציה. למעט העובדה כי כתבי האופציה האמורים אינם רשומים למסחר, שאר תנאיהם דומים במהותם לתנאי כתבי האופציה (סדרה 4) אשר יוקצו במסגרת הנפקת הזכויות.

כנגד מימוש כל כתבי האופציה שיוקצו בהנפקה הפרטית ובהנפקת הזכויות, ככל שיבוצע, תקבל החברה תמורה נוספת בסך כולל ברוטו של כ- 11.1 מיליון ש'.

"הגיוס הנוכחי מוכיח שוב את האמון הרב של אלמר שפר - מנהל הפעילות בגרמניה אשר מוביל את החדירה לשוק הגרמני", מסר מייק נץ, מנכ"ל אינסוליין. "בנוסף, אינסוליין לראשונה מרחיבה את בסיס המשקיעים שלה גם למשקיעים זרים מאיטליה וארה"ב וכן זוכה שוב לאמונם של בעלי המניות הגדולים המלווים את החברה. הגיוס מבטיח את היכולת שלנו להמשיך ולפעול למימוש התוכניות האסטרטגיות של החברה. בכוונתנו להמשיך לחתור לקבלת האישור הקטלוגי בגרמניה, לפעול לקבלת אישור FDA לביצוע הניסוי הדרוש בארה"ב וכן לבצע התרחבות באמצעות הסכמי הפצה והסכמים אסטרטגיים אחרים במדינות משמעותיות באירופה ובטריטוריות נוספות כפי שדיווחנו".