דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

"אם אנשים רוצים לעמוד בפקקים - שיעמדו ויקללו עד מחר"

קרן טרנר, סמנכ"לית משרד התחבורה: "מי שמאמין שתוספת נתיב למכוניות תציל מהפקק, טועה"

קרן טרנר / צילום: ענבל מרמרי
קרן טרנר / צילום: ענבל מרמרי

קרן טרנר, סמנכ"לית משרד התחבורה: "אני לא מתכוונת לפתור לתושבים את בעיית הנסיעה במכונית הפרטית. אם הם יחליטו לעמוד בפקקים, שיעמדו ויקללו עד מחר. זו המדיניות, אני אומרת זאת באחריות, וזה ביטוי לשינוי תפיסה מהותי".

טרנר היא בת 35, והיא מנהלת תקציב שנתי קבוע בהיקף 12 מיליארד דולר, ואחראית על מיזמי ענק בעשרות ומאות מיליארדים, כממונה על תיאום תחבורה ופיתוח התשתית היבשתית, הכוללת את הרכבת, נתיבי תחבורה ציבורית עירוניים ובינעירוניים, וסלילת כבישים ומחלפים בכל הארץ.

"נראה שהממשלה מעדיפה דיור, גם אם המשמעות היא שאנשים יעמדו בפקקים. הפרבור מסוכן כשהוא נעשה בלי תמיכה תחבורתית, ואנחנו בפיגור כי הפרבור מגיע לפני שמגיעות מערכות ההסעה ההמונית. דוגמה הפוכה וטובה היא שטחי מחנות צה"ל במטרופולין תל אביב. שם קווי הרכבות הקלות ייבנו במקביל למיזמי הדיור הגדולים, שיחליפו את המחנות המתפנים, ויתנו מענה לתנועה ולצפיפות".

הכתבה המלאה - במגזין G

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות