אלון חסן: לא אתמודד בבחירות לוועד; אני עוד אחזור

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, שהמשטרה המליצה להעמידו לדין בגין מעשי שחיתות לכאורה, הודיע היום בפייסבוק: "החלטתי לקחת פסק-זמן אחרי שנים רבות בהן כיהנתי בוועד העובדים"

אלון חסן, לשעבר יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד העומד בימים אלה במרכז פרשיית שחיתות חמורה בנמל, הודיע היום (ה') כי לא יתמודד בבחירות לוועד העובדים בנמל.

"לאחר התלבטויות רבות קיבלתי החלטה לא להתמודד בבחירות הבאות לוועד העובדים", כתב חסן בדף הפייסבוק שלו. "החלטתי לקחת פסק-זמן אחרי שנים רבות בהן כיהנתי בוועד העובדים".

בשלהי אוקטובר המליצה המשטרה להעמיד לדין את חסן בגין מעשי שחיתות לכאורה (ביצוע עבירות שלסחיטה באיומים, קבלת דבר במירמה, הפרת אמונים בתאגיד ועבירות נוספות). בהסתדרות דאגו כבר להבהיר שהם לא שומרים לחסן את "הכסא החם". (לסיפור המלא)

"לא סוד שבימים אלה אני נלחם על שמי, מלחמה לא פשוטה שגוזלת ממני את רוב שעות היום והרבה מאוד אנרגיות", המשיך היום חסן. "אין ביכולתי בימים אלה להגן ולדאוג לעובדים ולכן קיבלתי את ההחלטה. אני רוצה להודות לכם על האמון שנתתם בי כל השנים ללא סייג וללא תנאי.

"אני לא נעלם, אני כאן ותמיד אהיה בשבילכם. אני מודה לחברים היקרים שלי בוועד העובדים על שיתוף הפעולה והאמון. תמיד אשמח לייעץ ולעזור ככל יכולתי גם כשכבר לא אהיה שם. אני אוהב את הנמל אהבה אינסופית, הנמל הוא הבית שלנו. דבר אחד אני מבטיח לכם: אני עוד אחזור".