מאמצים לקיים מכרז הדור הרביעי בסלולר בסוף החודש

משרד התקשורת בודק ההצעות שהוגשו לו על ידי המתמודדים ואישורן הסופי ■ נכון לעכשיו נראה שלא יהיו בעיות מיוחדות וכל המתמודדים יאושרו להתמודדות ■ וגם: עו"ד איתן שפריר מונה לעמוד בראש מטה לענייני תקשורת במשרד ראש הממשלה

מאמץ קדחתני במשרד התקשורת להשלים הוצאת המכרז לדור הרביעי בסלולר בשבוע האחרון של חודש דצמבר. תאריך סופי צפוי להיקבע בוועדת המכרזים שמשותפת למשרד התקשורת ולמשרד האוצר ושבראשה עומד מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר.

בימים אלה עסוק המשרד בבדיקת ההצעות שהוגשו לו על ידי המתמודדים ואישורן הסופי. המשרד כבר פנה למפעילים וביקש הבהרות ונכון לעכשיו נראה שלא יהיו בעיות מיוחדות וכל המתמודדים יאושרו להתמודדות. במכרז מתמודדים כל המפעילים הסלולריים (לא מפעילים וירטואליים) בתוספת חברת אקספון של חזי בצלאל שמתכוונת להיכנס לשוק.

תוצאות המכרז צפויות להתפרסם באותו היום שהמכרז ייצא היות ומדובר במכרז מקוון, שהחברות משתתפות בו דרך הגשת הצעות מחיר לרצועות תדרים דרך אתר אינטרנט ייעודי שמפעיל החשב הכללי באוצר.

בשולי הדברים, וללא כל קשר, אתמול החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו על מינויו של עו"ד איתן שפריר כראש מטה במשרדו לנושא תקשורת. המשמעות של המינוי היא שכרגע לא מתכנן נתניהו למנות שר עד למועד הבחירות.