876 אלף צופים בפרק ההשקה של "הכוכב הבא"

"המירוץ למיליון" ממשיכה להוביל וההופעה של ציפי לבני ב"מצב האומה" מרימה את נתוני הצפייה של התוכנית

"המירוץ למיליון" שומרת על כוחה כתוכנית הנצפית ביותר של השבוע האחרון, בעיקר בזכות המשדר של מוצאי שבת, שרשם 1.04 מיליון צופים בקרב כלל האוכלוסייה, עם נתח צפייה שמתקרב למחצית מצופי הטלוויזיה.

באופן כללי, הזכיינית רשת מחזיקה בהובלה מובהקת בצמרת הצפייה השבועית, גם בזכות מותגים כמו "מצב האומה" החזקה ו"המערכת", שעומדת בגבורה באלטרנטיבה מכיוון ערוץ 10 מולה, עם משחק הכדורסל השבועי של מכבי תל-אביב.

קשת השיקה השבוע את העונה השנייה של "הכוכב הבא" עם נתון סביר בלבד של 30.5% צפייה במשקי בית יהודיים - נמוך יותר מנתון ההשקה של העונה הקודמת. ועם זאת, בזכיינית קשת מרוצים מהעלייה במספר הצופים - 876 אלף בכלל האוכלוסייה - נתון גבוה ב-11% ממספר הצופים בהשקת העונה הקודמת. עם זאת, יש לציין כי העונה הראשונה של התוכנית הושקה בתקופת החגים של ספטמבר 2013, מהלך אמיץ לאור העובדה שמדובר בתקופה של סך צפייה נמוך.

שובע בינלאומי מז'אנר תוכניות הזמר

כך או אחרת, ניתן לראות בפתיחה המתונה של "הכוכב" המשך ישיר לסיום הפושר של "דה ווייס" ולייחסם לשובע הבינלאומי מז'אנר תוכניות הזמר. בהתחשב בכך, מדובר בנתונים לא רעים. כעת ניתן רק להתאים את עלויות ההפקה למספרים החדשים והבינוניים.

חברת החדשות של ערוץ 2 מסיימת את השבוע בממוצע של 24.1% למהדורה המרכזית, כמעט כפליים מהממוצע השבועי של חדשות 10 - 12.6% לא רעים. הישג נוסף בחדשות 10 השבוע, הוא הופעת הבכורה של אלמוג בוקר כמגיש בתוכנית "לילה כלכלי", אשר הקפיצה את נתוני הצפייה בתוכנית ל-7%. עוד בתחום הופעות האורח המשתלמות במשדרי החדשות - אודי סגל מחליף את רינה מצליח ב"פגוש את העיתונות" של חדשות 2 ומשיג 15.6%.

אך עם כל הכבוד למגישים האורחים, משדר החדשות הגבוה ביותר בשבוע הוא זה של דנה ויס, "חדשות השבת", שמניב 26.8% צפייה מרשימים במוצ"ש האחרון.

רייטינג_14.12.14
 רייטינג_14.12.14