באטמ: עפר בר-נר מונה לסמנכ"ל תפעול ומוטי נגר לסמנכ"ל כספים

ד"ר גדעון שטיאט, היו"ר המיועד של דירקטוריון באטמ: "הקליטה המוצלחת של מוטי נגר לתפקיד המרכזי של CFO תתרום לחיזוק ההנהלה הבכירה של הקבוצה"

חברת באטמ , המפתחת מערכות טלקום מתקדמות ומכשור רפואי למעבדות, הודיעה על קידומו של עפר בר-נר, סמנכ"ל הכספים הנוכחי, לתפקיד סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל התפעול של באטמ ועל מינויו של רו"ח מוטי נגר, לתפקיד סמנכ"ל כספים החל מ-1 בינואר.

עופר בר-נר ינהל בתפקידו החדש את פעילויות הסטריליזציה וההפצה; במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פיתוח עסקים של חטיבת המכשור הרפואי, לרבות פעילות הגנטיקה.

נגר הצטרף לבאטמ ביוני האחרון כסגן נשיא לכספים, בכפיפות לבר-נר בתפקידו כסמנכ"ל הכספים. נגר היה אחראי על קשר עם הבורסה הראשית בלונדון והבורסה בתל אביב.

ד"ר גדעון שטיאט, היו"ר המיועד של דירקטוריון באטמ, מסר כי "אנו שמחים לקדם את עופר לתפקיד סגן נשיא בכיר כחלק מהכשרתו לתפקידי ניהול בכירים במהלך 15 השנים האחרונות היתה לעפר תרומה גדולה כסמנכ"ל כספים CFO. אנו מצפים להמשיך ליהנות מהנסיון והידע שצבר להמשך פיתוחה של חטיבת המכשור הרפואי. הקליטה המוצלחת של מוטי נגר לתפקיד המרכזי של CFO תתרום לחיזוק ההנהלה הבכירה של הקבוצה. אנו מברכים על הצטרפותו של מוטי לניהול הכספי בראייה גלובלית".