מה עשה אתמול אדלסון במשרדי ערוץ i24news?

‎‎איל ההון ביקר באולפני הערוץ כשהוא מלווה באשתו, ד"ר מרים אדלסון, ומלווים נוספים ■ ‎ב-i24news דוחים טענות שלפיהן מטרת הביקור הייתה עסקית

‎‎איל ההון האמריקאי שלדון אדלסון ערך אתמול (ג') ביקור-בזק באולפני ערוץ הטלוויזיה הבינלאומי ‏i24news‏ שביפו. אדלסון, המחזיק בעיתון "ישראל היום", ביקר בערוץ מלווה באשתו, ד"ר מרים אדלסון, ויחד עם מלווים נוספים.

ב-‏i24news‏ דחו טענות שלפיהן מטרת הביקור הייתה עסקית, ואמרו כי מאחורי הביקור עומד עניין שהוא מגלה בפעילות של הערוץ לטובת ישראל.

רשת הטלוויזיה הבינלאומית i24news, בבעלותו של פטריק דרהי, מורכבת מ-3 ערוצי טלוויזיה המשודרים ב-3 שפות לרחבי העולם, ומציגים את החדשות מהזווית הישראלית. עם זאת, שידורי הערוצים בישראל עדיין לא אושרו על-ידי הרגולציה, בשל העובדה שמדובר בערוץ חדשות שמשדר תוכן ישראלי, ועל כן אמורים לחול עליו כללי פיקוח ייחודיים.

‏מנכ"ל הערוץ, פרנק מלול, הביע לא אחת מורת-רוח בנושא ואף נפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועם שר התקשורת לשעבר, גלעד ארדן, שהביעו תמיכה גלויה בשידורי הערוץ בארץ.

לא אחת עלו תהיות באשר להשקעותיו העתידיות של אדלסון, מקורבו של ראש הממשלה, בתחום המדיה. על אף שהוא מחזיק באחד משני העיתונים הנפוצים בימים אלה בישראל, הסברה כי יבקש להחזיק בעתיד גם בערוץ טלוויזיה אינה משוללת יסוד.

מערוץ החדשות הבינלאומי ‏i24news‏ נמסר: "‏i24news‏ מייצר עניין רב, הן ברמה הבינלאומית והן ברמה המקומית. מיום הקמתו הגיעו מאות בכירים, בהם נשיאים, שרים, דיפלומטים ואנשי תקשורת לסיורים באולפני הערוץ. כמו רבים מקודמיו, גם איש העסקים שלדון אדלסון ביקש להגיע לאולפני הערוץ ביפו. אדלסון סייר באולפנים ושיבח את פועלו של ‏i24news‏ במלחמה על דעת הקהל הבינלאומית". ‏‎‎‏