שותפי גריילוק ישראל מגייסים 200 מיליון דולר בקרן חדשה

השותפים – ארנון דינור, יורם שניר, ארז עופר ולורל באודן - ימשיכו להשקיע בסטארט-אפים מישראל ומאירופה תחת הקרן החדשה שתיחשף בקרוב

ארבעת השותפים בקרן ההון סיכון גריילוק ישראל מתפצלים באופן סופי מהקרן העולמית וצפויים להציג בשבועות הקרובים את שמה החדשה של קרן הון סיכון שלה גייסו 200 מיליון דולר.

השותפים - ארנון דינור, יורם שניר, ארז עופר ולורל באודן, שניהלה את השלוחה האירופית של הקרן - ימשיכו להשקיע בסטארט-אפים מישראל ומאירופה תחת הקרן החדשה שתיחשף בקרוב.

מדובר למעשה בשינוי מתמשך של גריילוק. בתחילת הדרך השותפים ניהלו מעין שלוחה של גריילוק האמריקאית בישראל, בקרן השנייה הפעילות בארץ כבר זכתה להיות עצמאית תחת השם גריילוק ישראל וכעת, כאמור, הם יוצאים לדרך חדשה.

עם זאת, לא מן הנמנע שמאחורי המשקיעים בקרן החדשה עומדת גריילוק האמריקאית בעצמה. כך, היא עשויה להישאר עם האצבע על הדופק בכל הקשור להשקעות בסטארט-אפים מקומיים.

גריילוק ישראל השקיעה לאורך השנים בסטארט-אפים שונים דוגמת mysupermarket, payoneer, via ,wonga ו-CoolaData. גריילוק העולמית היא אחת המשקיעות הפעילות ביותר בתעשיית הטכנולוגיה בשנים האחרונות והשקיעה בחברות כמו פייסבוק, אינסטגרם, tumblr, לינקדאין, airbnb ו-dropbox. בנוסף, השקיעה במספר סטארט-אפים ישראלים בהם eatwith ו-palo alto network.

מגריילוק ישראל לא נמסרה תגובה.