למה לשלם 7,000 שקל? RAK מציע ייעוץ משכנתא בחינם

לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים בלחיצת כפתור: אתר RAK, מבית "גלובס" משיק שירות חינמי ליעוץ משכנתאות דיגיטלי ■ השירות מותאם אישית ויאפשר לצרכן למצוא את המשכנתא המשתלמת ביותר

RAK
RAK

אתר RAK, מבית "גלובס", משיק לראשונה ייעוץ משכנתאות דיגיטלי ללא תשלום. מדובר במערכת הבונה דוח מותאם אישית המציע 3 תמהילי משכנתא האופטימליים והמשתלמים ביותר עבור הלקוח.

בתהליך פשוט של 2 דקות וללא עלות, יכול כל נוטל משכנתא לקבל ייעוץ מדויק ומקצועי, איזה תמהיל יהיה החסכוני ביותר עבורו, דרכו יחזיר את סך התשלומים הנמוך ביותר, ובכך לחסוך סכומי כסף נכבדים לאורך חיי המשכנתא. אחרי קבלת הדוח, כל שנותר ללקוח לעשות הוא לגשת לבנק למשכנתאות ולבקש את תוכנית התשלומים שהמערכת הפיקה.

בארץ, כ-70-80 אלף איש בשנה לוקחים משכנתא, כאשר רק כ-15% מהם שוכרים שירותים של יועצי משכנתאות. המערכת של RAK למעשה מייתרת את יעוץ המשכנתאות המסורתי, שגובה בין 3,000-7,000 שקל לבניית תמהיל משכנתא בלבד.

עידן אלרום, מנכ"ל RAK: "מחירי הדירות של היום מאלצים זוגות צעירים וגם רוכשי דירה שנייה להדק חגורות ולחסוך היכן שרק אפשר. בעידן הטכנולוגי של היום אין שום סיבה שרק חלק קטן מנוטלי המשכנתאות ייפנו ליעוץ מקצועי שיכול לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא. RAK מאפשרת לראשונה לכל אחד לקבל ייעוץ משכנתאות מקצועי ובחינם".

בשירות חדשני נוסף מבית RAK, יכול הגולש להשוות הצעות שקיבל מבנקים שונים ובכלל ולקבל תשובה ברורה איזו מהן חסכונית ומשתלמת יותר, עם נתונים כמו תשלום ממוצע, תשלום מקסימלי וסך ההחזר החודשי. שירות זה יאפשר לוודא שההצעה למשכנתא שברשות נוטל המשכנתא היא הטובה ביותר, והמערכת אף תעדכן האם ניתן לשפר את ההצעה וכמה כסף בדיוק ניתן לחסוך, כאשר גם שירות זה ניתן בחינם.

המערכת של RAK החלה לפעול בחודש האחרון וכבר נתנה מענה לכ-500 איש אשר הזינו נתונים וקיבלו תוצאות של מסלולי משכנתא מותאמים אישית מהמערכת. לכניסה למערכת, לחצו כאן. מערכת ייעוץ המשכנתאות של RAK, פותחה על-ידי "מודיליטי", חברה ישראלית בינלאומית לפיתוח טכנולוגיות פיננסיות. החברה מספקת שירותי טכנולוגיה פיננסית לבנקים בכל העולם דוגמת HSBC, ברקליס ועוד.

אתר RAK הינו הפלטפורמה הדיגיטלית הראשונה בישראל להשוואת ורכישת מוצרים פיננסיים.