רדקום חזרה לעלות בזכות חתימת חוזה בדרום אמריקה

החברה, הנסחרת בנאסד"ק, הודיעה אתמול על חוזה של מעל 4 מיליון דולר עם מפעילת תקשורת גדולה

שוק ההון / צלם: thinkstock
שוק ההון / צלם: thinkstock

אחרי עלייה של 129% במניית רדקום ב-2014, בימי המסחר האחרונים של השנה והראשונים של 2015, המניה נסחרה במגמה שלילית. אתמול חזרו העליות במניה, על רקע חוזה בדרום אמריקה. המניה עלתה ב-4.3% וננעלה במחיר של כמעט 12 דולר, שמשקף לרדקום שווי שוק של 97 מיליון דולר. רדקום נסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק.

רדקום מספקת פתרונות לניטור, בקרה ובחינה של תעבורה ברשתות תקשורת. החברה הודיעה אתמול על חוזה של מעל 4 מיליון דולר שנחתם עם לקוחה קיימת, מפעילת תקשורת גדולה בדרום אמריקה ששמה לא דווח. הלקוח ירחיב את פריסת הפתרון של רדקום, MaveriQ, במטרה לנטר את חוויית המשתמשים ברשת שלו ולאתר תקלות. "המומנטום ההולך וגדל במכירות מהווה חיזוק לכך שה-MaveriQ של רדקום הנו פתרון אידיאלי לרשתות המהירות, אשר פריסתן הולכת ומתרחבת בימים אלה", אמר אייל הררי, סמנכ"ל מוצרים ושיווק ברדקום.

רדקום, בניהולו של דודי ריפשטיין, היא חלק מקבוצת רד של האחים זיסאפל. זהר זיסאפל מחזיק בכ-33.8% מהון המניות של רדקום, בשווי נוכחי של כ-33.5 מיליון דולר. חברת ההשקעות האמריקאית G2 Investment Partners היא בעלת המניות השנייה בגודלה בחברה, עם אחוזים בודדים מהמניות.