Keep Walking: שת"פ של ג'וני ווקר עם המכללה למינהל

עבודות המעבירות את המסר השיווקי של המותג Keep Walking הוצגו ביום מיוחד ברחבי הקמפוס בו יכלו שאר הסטודנטים במכללה למינהל להתרשם ולקחת חלק בפעילות סביב המותג וערכיו

ג'וני ווקר / צילום: יחצ
ג'וני ווקר / צילום: יחצ

מותג הוויסקי הבינלאומי ג'וני ווקר והחוג לעיצוב חזותי במכללה למינהל חברו יחד לשיתוף-פעולה בו התבקשו הסטודנטים בחוג לייצר עבודות שונות המעבירות את המסר השיווקי של המותג Keep Walking בדרכם.

כל העבודות הוצגו ביום מיוחד ברחבי הקמפוס, בו יכלו שאר הסטודנטים במכללה למינהל להתרשם ולקחת חלק בפעילות סביב המותג וערכיו.

כחלק מהפרויקט חזר מנכ"ל IBBL ספיריט, אסף איבניר, למכללה למינהל, הפעם לא כסטודנט אלא כמנכ"ל חברה, יחד עם סמנכ"ל השיווק IBBL ספיריט, אסף מור. השניים נפגשו עם מספר סטודנטים ואף עם הדיקנית של בית-הספר לעיצוב במכללה, כרמלה יעקובי וולק, והשניים דיברו על שיתוף-הפעולה המוצלח והרחבתו בעתיד.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988