לבני: "על העולם החופשי להתאחד מול הטרור הקיצוני"

ציפי לבני: "ישראל תגן על אזרחיה ועל בני עמה בכל מקום שבו הטרור ינסה לפגוע בהם ותכה בטרור באגרוף של ברזל" ■ ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום שיחת ועידה בעקבות הדיווחים על הפיגוע במרכול הכשר בפריז

ציפי לבני / צילום: חן גלילי
ציפי לבני / צילום: חן גלילי

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום שיחת ועידה בעקבות הדיווחים על הפיגוע במרכול הכשר בפריז. בשיחה קיבל נתניהו עדכונים על כך שמתקיים קשר שוטף בין הרשויות בישראל לרשויות בצרפת, והורה להעניק כל סיוע אפשרי לרשויות בצרפת.

יו"ר התנועה, ציפי לבני, שוחחה אתמול עם שר החוץ הצרפתי והיום עם ראשי הקהילה היהודית בצרפת כדי לחזק אותם אל מול גל הטרור שמכה בצרפת, לאחל החלמה לפצועים ותנחומים למשפחות ההרוגים. עוד אמרה לבני לשר החוץ הצרפתי כי ישראל תעמוד לצד צרפת במאבקה בטרור, וכי יש להתאחד, כל העולם החופשי מול הטרור האיסלמיסטי הקיצוני.

על הניסיון לפגוע ביהודים, אמרה לבני: "ישראל תגן על אזרחיה ועל בני עמה בכל מקום שבו הטרור ינסה לפגוע בהם ותכה בטרור באגרוף של ברזל".

לבני הוסיפה בשיחותיה ש"כפי שהטרור האיסלמי חוצה גבולות ומכה בכל מקום ובעמים שונים, כך מנהיגים ומדינות צריכים להתאחד במלחמה חסרת הפשרות נגדו. הפיגוע במרכול בפריז כוון נגד יהודים אבל הוא מצטרף לסדרה של פיגועים שעל הכוונת שלהם העולם החופשי כולו".

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, שלחה הערב (ו') מכתב תנחומים לשגריר צרפת בישראל, פטריק מיזונאב וציינה כי "אלה ימים קשים לעם הצרפתי ולערכי הצדק, השוויון והאחווה, תחת מתקפת טרור שמטרתה לערער את יסודות הדמוקרטיה, חופש הביטוי וחופש הדת, ואני מקווה שהממשלה הצרפתית תדע לנקוט באמצעים הדרושים לעצור את הגל העכור הזה, כאשר מנגד, כבר עכשיו אנו עדים לקבוצות גזעניות המנסות לנצל את המצב ולפעול נגד חפים מפשע".