טייוואן: בן 32 שיחק במחשב במשך 3 ימים ברציפות - ומת

לקוחות בית-הקפה בעיר קאוסיונג בטייוואן היו בטוחים שהלקוח היושב לצדם נרדם על מחשבו האישי, אך אז התברר כי האיש אינו נושם ■ עובדים במקום סיפרו כי הלקוח שיחק במחשב במשך 3 ימים רצופים ללא הפסקה

Kinect הייטק משחקי מחשב מיקרוסופט / מתוך: youtube
Kinect הייטק משחקי מחשב מיקרוסופט / מתוך: youtube

גבר בן 32 מטייוואן נמצא מת בבית-קפה במדינה לאחר ששיחק במחשב במשך 3 ימים ברציפות - כך מדווחים כלי תקשורת באי. גורמי רפואה בטייוואן מסרו כי האיש ככל הנראה הלך לעולמו בעקבות תשישות חריפה, לאחר שהמשיך לשחק ללא הפסקה במשך שעות ארוכות.

התקרית התרחשה בבית-קפה בעיר קאוסיונג, כשאחד המלצרים במקום הבחין בלקוח כשהוא שרוע על שולחנו. בתחילה חשבו יתר הלקוחות והעובדים שהוא נרדם, אך לאחר מכן המלצר שם לב כי האיש אינו נושם.

חובשים שהוזעקו לבית-הקפה פינו אותו לבית-החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. החובשים שטיפלו באיש טענו לאחר מכן כי כשמצאו אותו שרוע בבית-הקפה, הוא לא סבל מפגיעות חיצוניות וככל הנראה מת כתוצאה מכשל לבבי.

הרשויות בטייוואן הוסיפו כי השילוב של משחק במחשב ללא הפסקה, יחד עם טמפרטורות קרות ותשישות, הובילו לתוצאה הקטלנית.

לפני כשנתיים מת נער טייוואני בן 18 לאחר ששיחק במשחק דיאבלו 3 במשך 40 שעות ברצף. באותה תקרית הנער הזמין חדר בבית-מלון, בו שיחק ללא הפסקה. כשאחד מעובדי המלון נכנס לחדר והעיר את הנער - הוא קם, התמוטט ומת.