הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה שעשויה לזנק ב-46% בשנה

במחלקת המחקר של Roth Capital ממליצים על אטיוניטי "קנייה" במחיר יעד של 15 דולר למניה

הבורסה נאסדק וול סטריט / צלם בלומברג
הבורסה נאסדק וול סטריט / צלם בלומברג

חברת התוכנה Attunity נסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-156 מיליון דולר. החברה פועלת מישראל ומארה"ב, ומספקת פתרונות תוכנה שמאפשרים גישה, ניהול, שיתוף והפצת נתונים. היא מעסיקה כ-150 עובדים ויש לה מעל 2,000 לקוחות.

בשבוע שעבר הודיעה אטיוניטי על זכייה בחוזה עם לקוח גדול מתחום שירותי מחשוב הענן. החוזה הוא בהיקף של 7.5 מיליון דולר לשנתיים, עם אפשרות להרחבה עד 10 מיליון דולר. זהו חוזה משמעותי - התחזית שלנו לסך הכנסות החברה מרישיונות ב-2014 עומדת על 20.2 מיליון דולר.

במסגרת החוזה, הלקוח ישתמש בפתרון טכנולוגיות השכפול והעברת הנתונים של אטיוניטי, כדי לאפשר את העברת הנתונים בקרב מגוון רחב של פלטפורמות. הפתרון מאפשר העברת מידע מהירה, ומסייע לחברות שירותי הענן להפחית את החסמים עבור לקוחות הקצה שלהן, ולהאיץ את קצב ההטמעה. החוזה החדש משקף אפסייד של 10% לתחזיות הקיימות שלנו ל-2015.

לאור היקף העסקה, אנחנו מאמינים שלקוחות הקצה יהיו שחקנים גדולים ומתוחכמים.

החוזה הנוכחי נוגע רק לפתרון ה-Replicate של אטיוניטי, ולא כולל את הפתרונות החדשים שהחברה השיקה באחרונה. להערכתנו, פתרונות אלה מציעים ערך רב, בעיקר למשתמשים הגדולים בפתרון ה-Replicate. אנו מאמינים שיש סבירות להרחבת החוזה, כך שיכלול גישה גם לפתרונות של אטיוניטי בקטגוריות נוספות.

הסיכונים בהשקעה באטיוניטי כוללים את התחרות בחברות גדולות בהרבה, ביניהן אורקל ו-IBM. בעוד אנחנו חושבים שעצמאותה של החברה והטכנולוגיות שלה הופכות אותה למתחרה חזקה, מתחרות מסוג זה עלולות לנקוט שיווק ותמחור אגרסיבי ובכך להפריע לאטיוניטי.

אנחנו מצפים מאטיוניטי להציג צמיחה אורגנית של כ-25% ב-2014-2015 - תחזית שמרנית יחסית, לאור העובדה שהחברה מבצעת גיוסי עובדי מכירות ומגבירה את הייצור. על רקע האפסייד לתחזיות בעקבות החוזה, אנו מעלים את מחיר היעד למניה מ-13.5 דולר ל-15 דולר - פרמיה של כ-46% על מחירה - והמלצתנו נשארת "קנייה".

מחלקת המחקר, Roth Capital

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם