מבני גזית תוסיף לבית גזית בת"א 16 קומות ב-34 מ' ש'

מבני גזית רכשה את חלקה של פז במבנה משרדים בדרך בגין בכ-34 מיליון שקל

בניין מבני גזית במנחם בגין 148 תל אביב / הדמיה: רפי לרמן אדריכלים
בניין מבני גזית במנחם בגין 148 תל אביב / הדמיה: רפי לרמן אדריכלים

מבני גזית רכשה את חלקה של פז במבנה משרדים בדרך בגין בכ-34 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". לשתי החברות הייתה שותפות ארוכת שנים במבנה משרדים הקיים היום על המגרש הממוקם בדרך בגין בתל אביב. נכון להיום קיים על השטח, המשתרע על פני 3.5 דונם, מבנה משרדים בן ארבע קומות שתוכנן על ידי לרמן אדריכלים ושנבנה ב-2001. כל קומות המשרדים מאוכלסות. עוד על המגרש תחנת דלק של חברת פז וחנות נוחות שיישארו בידי פז.

עוד נודע ל"גלובס" כי בעבר קידמה החברה תב"ע להוספת 16 קומות מעל המבנה הקיים ואף הוציאה היתר בנייה לבנייתו אך הפרויקט התעכב בשל אי הסכמה בין השותפות. כעת בכוונתה לקדם את בניית הקומות הנוספות.

רוני כרמון, סמנכ"לית השיווק של מבני גזית, מסרה היום ל"גלובס" כי הקומות הנוספות שבכוונת החברה לבנות על המבנה הקיים יכללו רק שטחי משרדים ובכוונת החברה למכור אותם בהמשך ולא להשכירם. המחיר למ"ר בבניין צפוי לנוע בין 12 אלף שקל למ"ר ל-14 אלף שקל למ"ר ברמת מעטפת. עוד נמסר מחברת מבני גזית כי כיוון שמדובר בחידוש היתר בנייה עבור בניין שכבר קיבל היתר בעבר, ההערכה היא שהליך קבלת ההיתר יהיה מהיר יותר מההליך הרגיל בעיריית בתל אביב. בכוונת החברה להיות גם החברה היזמית וגם קבלן הביצוע של הפרויקט.

בית מבני גזית ממוקם במע"ר הצפוני של תל אביב ולצדו נבנים פרויקטים הכוללים מגדלים רבי קומות.

את חברת פז ייצגה בעסקה עו"ד אביגיל קסטיאל, ראש תחום נדלן במשרד ש. הורביץ ושות' יחד עם נעה גלזר וגיא בורנשטיין.