סטימצקי נכנעה ללחצים: לא תמכור את "שרלי הבדו" בחנות

תגובות של גורמים במגזר הערבי הביאו את סטימצקי להעביר את מכירות השבועון הסאטירי הצרפתי לאתר הרשת ■ גורם בסטימצקי: "זו ממילא כמות עותקים קטנה, והפגנה סתם תפגע במכירות הרגילות בחנות"

ג. יפית / צילום: אסנת רום
ג. יפית / צילום: אסנת רום

שנים שסטימצקי מפיצה את "שרלי הבדו" בישראל, ויחד עם השבועון הסאטירי הצרפתי, היא נקלעה עתה לעין הסערה. בהתאם להסכם בין הצדדים, היא קיבלה 600 עותקים מהגיליון המיוחד שיצא לאחר הפיגוע הקשה במערכת העיתון והתכוונה להפיצם בחנות בקניון איילון ברמת-גן.

אולם, התגובות שהגיעו מגורמים במגזר הערבי הביאו את סטימצקי להחליט להעביר את המכירות לאתר הרשת.

הגדיל לעשות ח"כ מסעוד גנאים, ששיגר לראש הממשלה אזהרה על כך ש"המדינה ורשת ההוצאה לאור יהיו אחראיות לתוצאות" אם סטימצקי תמכור את השבועון.

גורם בסטימצקי אמר היום (א') כי "אנחנו לא מוותרים על המכירה, אבל ראינו שזו ממילא כמות עותקים קטנה, ובלגן שעלול להיות שם מהפגנה יפגע במכירות הרגילות של החנות. אז עדיף ש'שרלי הבדו' יופץ באינטרנט, והמכירות בחנות יהיו כרגיל".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988