אקסלרטור בסינגפור יארח סטארט-אפים מישראל

התוכנית, שיתוף-פעולה של חברת Startup East והאוניברסיטה הלאומית של סינגפור (NUS), תכשיר מיזמים ישראלים בשלבי סיד, במסלול שמשלב בין פעילות בישראל לבין חממה שמפעילה האוניברסיטה הסינגפורית

הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ  סטארט אפ  הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as
הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ סטארט אפ הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as

השוק האסייתי מהווה זירה אטרקטיבית עבור חברות ישראליות. בימים אלה נפתח אקסלרטור שאמור לסייע לסטארט-אפים תוצרת הארץ, לחדור לשוק האסייתי, דרך פעילות בסינגפור, כשהמטרה היא להמשיך ולצמוח, ולהגיע לשווקים חשובים נוספים ביבשת.

התוכנית, שיתוף-פעולה של חברת Startup East והאוניברסיטה הלאומית של סינגפור (NUS), תכשיר מיזמים ישראלים בשלבי סיד, במסלול שמשלב בין פעילות בישראל לבין חממה שמפעילה האוניברסיטה הסינגפורית.

על-פי Startup East, סינגפור היא שוק טכנולוגי חשוב בפני עצמו, אולם היא גם מהווה שער לשווקים מעט יותר קשים לחדירה, בהם סין, הפיליפינים, קוריאה, תאילנד ואפילו אידונזיה ומלזיה. בשנה האחרונה היו במדינה יותר מעשרה אקזיטים, והיא מדורגת במקום הראשון באסיה בתחום של שמירת זכויות וקניין רוחני.

סטארט-אפים שיצטרפו ויוכיחו את היתכנות המוצר שלהם בשוק האסייתי, ייהנו משיתוף-הפעולה של Startup East עם קרן ההשקעות הסינית-ישראלית, Synergy China Fund, שתסייע להם גם בחדירה לשוק של הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

חברת Startup East עוסקת בפעילות דו כיוונית בין ישראל ואסיה. שותפי החברה הם אמיר אופק, שהיה אמון על עסקי אמדוקס בסינגפור כסמנכ"ל; עמרי שמיר, יזם שפעל בהונג-קונג; ועמוס אבנר (המנכ"ל), לשעבר ממנהלי Startau, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל-אביב.