מאקו: בר רפאלי ויו"ר נטו עדי עזרא מתחתנים

מקורבים לשניים: "אחרי שנתיים של זוגיות הוא שאל אותה אם היא רוצה להתחתן, והיא אמרה כן"

בר רפאלי ועדי עזרא / צילום: אביב חופי
בר רפאלי ועדי עזרא / צילום: אביב חופי

אחרי שנתיים וחצי של זוגיות החליטו בר רפאלי ועדי עזרא לעלות שלב ביחסים ולהתחתן. מקורבים לשניים מספרים כי לא מדובר בהצעה מסורתית, אולם השניים לגמרי מתכוונים לעמוד יחד תחת החופה.

"הוא שאל אותה אם היא רוצה להתחתן, והיא אמרה כן", אמרו אותם מקורבים. הצעת הנישואים לא כללה כריעת ברך וטבעת. "הם לא רוצים לעשות מזה עניין גדול. הם מאוהבים, וזה מספיק להם".

הצעת הנישואים התרחשה ממש לאחרונה, ומאז השניים מקפידים לשמור על כך בסודיות מוחלטת. עד עכשיו, כמובן. "הם לא מספרים לאף אחד, זה משהו שלהם. רק לקרובים ביותר", אמרו המקורבים.

פתיחת השנה החדשה בהחלטה על מיסוד היחסים באה לאחר שהשנה החולפת הייתה שנה תקשורתית קשה עבור השניים, אז החלה סערת מיק ג'אגר. כזכור, נטען בתקשורת כי עזרא התייחס בצורה משפילה לרפאלי לאחר שהתקנא בקרבתה לג'אגר, מה שיצר בין השניים מריבה קשה שהובילה לנתק.

בר (29), מהטופ מודלס המצליחות בעולם, שותפה בחברות קרולינה למקה והודי'ס, מנחת התוכנית "אקס פקטור" ועוד אינספור פרויקטים נוספים, ואיש העסקים עדי עזרא (40), יו"ר קבוצת נטו (טיבון ויל, ויליגר, שלושת האופים), מענקיות המזון בארץ, הנחשב לאחד מאנשי העסקים המובילים במדינה, החלו לצאת בשנת 2012 בחודש יולי, כאשר בהמשך השנה הזוגיות יצאה לאור.