מספר שעות לאחר שהפרסומת לסופרבול של חברת GoDaddy שודרה בתוכנית הבוקר "Today", הודיעה החברה כי היא לא תשדר אותה במהלך המשחק. ההחלטה התקבלה במהירות לאחר שורה של תגובות שליליות מאוד כלפי הפרסומת.
"התגובות היו מאוד רגשיות וישירות. הרבה אנשים ביקשו מאיתנו לא לשדר אותה", כתב המנכ"ל, בלייק אירוינג, בבלוג של החברה.
במקום הסרטון המדובר תשודר פרסומת אחרת אשר אירוינג מקווה שתעורר תגובות הומוריסטיות. החברה גם החליטה להוריד את הפרסומת מיו-טיוב, והיא לא תקודם גם במדיה החברתית.
הפרסומת מתארת סיטואציה של כלבלב חמוד שנופל ממכונית, והוא עושה את כל הדרך הארוכה חזרה הביתה. ברגע שהוא מגיע הביתה, בעלת הבית שמחה לראות אותו, מכיוון שהיא כרגע סיימה לבנות אתר מכירות באתר GoDaddy, והיא מוכרת את הכלבלב. בסצנת הסיום רואים את הכלבלב בתוך קופסה, כשהוא נוסע אל בעליו החדשים בתא המטען של רכב מסחרי.
הכוונה של הפרסומאים הייתה ללעוג לסרטוני הכלבים שבולטים בדרך-כלל באירוע הספורט הפופולרי. השנה צפוי להיות משודר באירוע סרטון כלבים של מותג הבירה באדוויזר.
חברת אחסון ובניית האתרים GoDaddy משקיעה מאמצים רבים בשינוי התדמית שלה. הפרסומות הקודמות שלה בסופרבול היו פרובוקטיביות ויצרו תהודה רבה. הבולטת שבהם הייתה הפרסומת עם הנשיקה של הדוגמנית בר רפאלי עם חנון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.