אפליקציה חדשה לאייפון: לחסוך זמן בקריאת מיילים

מטרת האפליקציה היא לחסוך למשתמש זמן בקריאת מיילים, כאשר היא מציגה רק את ההודעה עצמה

אפליקציית מיילים חדשים - TL;DR (ראשי תיבות של Too Long;Didn`t Read) תנסה לחסוך לאנשים זמן בקריאת מיילים. האפליקציה שנחתה היום בחנות של אפל ומיועדת כרגע רק לאייפון, מציעה שיטה חדשה לכתיבה וקריאה של מיילים. המשקיע הסדרתי משה חוגג, השקיע באפליקציה באמצעות הקרן החדשה שלו Singulariteam - בחברה סרבו לחשוף מה גובה ההשקעה. חוגג גם משקיע באפליקציית מייל אחרת בשם Hop.

יוצר אפליקציית TL;DR הוא עמי בן דוד, אחד ממייסדי אפליקציית Everything.Me, סטארט אפ שגייס 35.5 מיליון דולר. מטרת האפליקציה היא לחסוך למשתמש זמן בקריאת מיילים, כאשר היא מציגה רק את ההודעה עצמה. כאשר משתמשים באפליקציה היא הופכת מיילים לפוסטים, כך שהמשתמש עובר עליהם במהירות, בדיוק כמו שהוא עובר על עמוד הפייסבוק שלו.

האפליקציה עובדת בשיטה בה היא לוקחת את 30 המילים הראשונות מכל מייל נכנס ומציגה אותן בתור פוסט. כך שגם אם השולח לא משתמש באפליקציה עצמה, האדם המקבל אותה יכול לקבל מושג על תוכן המייל במהירות.

"כאשר אדם כותב מייל עם האפליקציה הוא מוגבל ל-30 מילים" מסביר בן דוד. "לאחר מכן הוא יכול להכניס טקסט ארוך יותר, במקרה שהוא רוצה לכתוב רומן. 30 המילים הראשונות הן החשובות והן צריכות להעביר את המסר, בגלל שזה מה שכל הנמענים יראו בפיד שלהם. הגבלה ל-30 מילים תגרום למשתמשים להיות ממוקדים בהודעה, ולא לראות תוספות כמו "מקווה שתהנה בחופש" או "בברכה", אלא רק ההודעה".

לחצו כאן לווידאו על האפליקציה