הטיפ היומי: מניה שהסיכונים המרכזיים בה כבר מתומחרים

המחלקת המחקר של סיטי ממליצים על מניית Deckers Outdoor ב"קנייה" ומורידים את מחיר היעד מ-95 דולר ל-93 דולר - פרמיה של כ-41% על מחיר השוק

חברת האופנה Deckers Outdoor - דקרס / צילום: מתוך אתר החברה
חברת האופנה Deckers Outdoor - דקרס / צילום: מתוך אתר החברה

חברת האופנה Deckers Outdoor נסחרת בבורסת ניו-יורק (סימול: DECK) ושווי השוק שלה הוא כ-2.3 מיליארד דולר. החברה עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק ביגוד, הנעלה ואביזרים לפעילות גופנית.

בשבוע שעבר דקרס פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הפיסקלי השלישי. הרווח הנקי למניה הסתכם ב-4.5 דולר, מעל תחזית החברה ובהתאם לתחזיות שלנו. עם זאת, הרווח היה נמוך ב-2 סנטים מקונצנזוס האנליסטים, בשל השפעות שליליות של שערי חליפין ומזג האוויר.

למרות פספוס בשורת ההכנסות, התוצאות הרבעוניות תומכות בתזה שלנו לטווח הארוך, ומצביעות על משמעת גבוהה יותר בניהול המלאי וכן על תמהיל משכנע יותר של מוצרים שמשפיע לטובה על המחירים.

אחרי ירידה של כ-6% במניה מאמצע דצמבר, אנו סבורים שהסיכונים המרכזיים כבר מתומחרים כעת. אנו אמנם מורידים את תחזיות הרווח למניה, על רקע השפעות שערי החליפין, אך ממשיכים לצפות לשיעורי צמיחה שנתיים של כ-15% ברווח הנקי למניה בשלוש השנים הקרובות, בזכות הזדמנויות צמיחה גלובליות משמעותיות.

לדעתנו, תוצאות הרבעון לא היו כל כך חלשות, למרות הפספוסים. אנחנו מעודדים ממספר גורמים, וביניהם ההתקדמות שנודעת לגיוון המותג UGG; המשך המחויבות של ההנהלה בנוגע למינוף הוצאות ההנהלה והכלליות, למרות הצפי להגברת המאמצים השיווקיים; וחידוש ביצוע תוכנית הרכישה העצמית של מניות ואישור של סכום נוסף לתוכנית, בסך 200 מיליון דולר.

הנהלת דקרס סיפקה תחזית לשנת הכספים 2016, הכוללת צמיחה של 10% ברווח הנקי למניה, לעומת קונצנזוס האנליסטים שהיה לצמיחה של 17%. אנחנו מאמינים שהתחזית ראשונית ומשאירה מקום לאפסייד. אנחנו מורידים את תחזית הרווח השנתי למניה מ-5.5 דולר ל-5.32 דולר - צמיחה של כ-15%. להערכתנו, האפסייד לתחזיות עשוי להגיע בין היתר מהרכישה העצמית של המניות שאינה נכללת בתחזית הנוכחית, מפוטנציאל להוצאות הנהלה וכלליות משופרות ביחס לצפי, ומהתרחבות על-ידי רכישות אסטרטגיות.

על רקע הורדת תחזית הרווח, אנו מפחיתים את מחיר היעד למניה מ-95 דולר ל-93 דולר - פרמיה של כ-41% על מחיר השוק. ההמלצה נשארת ללא שינוי, "קנייה".

מחלקת המחקר, סיטי

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם