יו"ר פרטנר: נשמח לרכוש את הוט, והם ישמחו לרכוש אותנו

אדם צ'זנוף לא מתרגש מצניחה של 30% במניית פרטנר בחודש האחרון: "בכוונת הקבוצה להישאר בפרטנר לזמן ארוך" ■ מעריך: ירידות המחירים בשוק הסלולר ייעצרו, כי מבצעי גולן והוט מובייל הפסדיים ולא יימשכו לאורך זמן

אדם צ'זנוף, יו"ר דירקטוריון פרטנר, נפגש השבוע עם אנליסטים ושטח בפניהם את "האני מאמין" שלו בהתייחס לעתידה של פרטנר ולמבנה שוק התקשורת בישראל.

צ'זנוף אמר כי קבוצת סבן, בעלת השליטה בפרטנר, איננה מודאגת ממחיר מניית פרטנר שצנחה בחודשים האחרונים, משום שבכוונת הקבוצה להישאר בפרטנר לזמן ארוך, וממילא קבוצת סבן היא קבוצה פרטית כך שהיא פחות רגישה למחיר המניה.

צ'זנוף אמר כי הוא מעריך כי ירידות המחירים בשוק הסלולר ייעצרו בתוך כמה חודשים, משום שמה שאנחנו רואים היום מצד גולן טלקום והוט מובייל אלה מבצעים הפסדיים שלאורך זמן לא ניתן יהיה להמשיך בהם.

הוא ציין עוד כי אם יהיה ניתן, פרטנר תהיה שמחה לרכוש את הוט - אבל באותה נשימה הוא גם הדגיש שהוא מודע לכך שהוט הייתה שמחה לרכוש את פרטנר, אבל אין בכוונתם למכור.

עוד הוא אמר כי הוא רואה את פרטנר הופכת להיות קבוצת התקשורת השלישית בשוק התקשורת בישראל, ולשם כך היא מוכנה להיכנס לשיתוף-פעולה עם מיזם הסיבים האופטיים אנלימיטד על גבי תשתיות חברת החשמל, כדי שתהיה כאן תשתית שלישית שתוכל להתחרות בבזק ובהוט.

"אנחנו חושבים שהרגולטור בישראל העניק הנחות מעל ומעבר לחברות מסוימות, והגיע הזמן שהמדיניות הזו תתאזן", אמר צ'זנוף. "אנחנו מתכוונים להיות הרבה יותר אגרסיביים לגבי הרגולציה בשנה הקרובה".