חברת עמינח תשקיע 5 מיליון שקל בשיווק מזרן חדש

משיקה מזרן המבוסס על טכנולוגיית Cloud Pods, שבפיתוחו הושקעו 2 מיליון שקל

מזרן חדש של עמינח - צילום: ישראל כה
מזרן חדש של עמינח - צילום: ישראל כה

קבוצת עמינח משיקה מזרן המבוסס על טכנולוגיית Cloud Pods. החברה השקיעה בפיתוח המזרן 2 מיליון שקל ותשקיע בפעילות השיווקית 5 מיליון שקל.

הטכנולוגיה, פטנט עולמי של עמינח, תומכת בכל תנועה של הגוף בזמן השינה. הפודים במזרן רגישים לשינויים בתנוחת הגוף ומספקים תמיכה המותאמת לנקודות הלחץ.

על-פי הערכות, שוק המזרנים בישראל מגלגל כחצי מיליארד שקל בשנה.