השבוע של ווזניקאי: חסות שוקולד וצילומים ל"ספורטס אילוסטרייטד"

הטניסאית, שחזרה לאחרונה לחמישייה הראשונה בדירוג העולמי - הופיעה בגיליון בגדי הים החדש של "ספורטס אילוסטרייטד" וחתמה על הסכם פרסום חדש עם חברת שוקולד בלגי

אלו ימים טובים להיות קרוליין ווזניאקי. הטניסאית מדנמרק אמנם הודחה כבר בסיבוב השני של טורניר הגראנד סלאם אוסטרליה אופן שהתקיים בחודש שעבר, אך בכל זאת הצליחה לחזור אל חמשת הראשונות בדירוג הסבב העולמי (WTA). בקיץ, כזכור, היא העפילה עד לגמר היו.אס אופן בניו יורק, שם הפסידה לחברתה הטובה סרינה וויליאמס.

בכל אופן, מחוץ למגרש ווזניאקי בת ה-24 יכולה לסכם שבוע מוצלח במיוחד מבחינתה: ביום שלישי היא הופיעה, לראשונה בחייה, בגיליון בגדי הים המפורסם של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד" (אחרי שבעבר טניסאיות אחרות - וויליאמס, מריה שראפובה ואנה איבנוביץ' הצטלמו שם גם הן).

יום למחרת, נודע כי חתמה על הסכם חסות חדש - עם חברת מוצרי השוקולד הבלגי Godiva. בראיון שנתנה ל"וול סטריט ג'ורנל" בספטמבר, הצהירה ווזניאקי שהיא הייתה מעוניינת לחתום על חסות שוקולד, מאכל שהיא אוהבת יותר מכל. מנכ"ל גודיבה, מוחמד אל-סארקי הטורקי (גודיבה נרכשה ב-2007 על-ידי חברת האחזקות הטורקית Yildiz), קרא את הכתבה - והחליט שהטניסאית בהחלט תתאים לפרופיל הפרסום של החברה שלו.

על-פי המגזין "פורבס", ווזניאקי הכניסה בשנה שהסתיימה ביוני 2014 סך של 10.8 מיליון דולר - 1.3 מיליון מטורנירי הטניס בהם השתתפה, ועוד 9.5 מיליון מהמפרסמים ונותני החסות השונים שלה, ביניהם ניתן למנות גם את ענקית הלבשת הספורט אדידס ויצרנית שעוני היוקרה רולקס.

בכך, הפכה ווזניאקי לספורטאית השביעית הכי מרוויחה בעולם, אחרי הטניסאיות מריה שראפובה (24.4 מיליון דולר), לי נה (23.6 מיליון) וסרינה וויליאמס (22); קים יונה (מחליקה על הקרח מדרום קוריאה, 16.3 מיליון); דניקה פטריק (נהגת מירוצים אמריקאית, 15 מיליון); והטניסאית ויקטוריה אזרנקה (11.1).

ל"וול סטריט ג'ורנל" אמרה בספטמבר ווזניאקי, ארוסתו לשעבר של הגולפאי הבכיר מצפון אירלנד רורי מקלרוי (השניים נפרדו לפני תשעה חודשים) - שהיא תהיה מוכנה להעניק חסות לחברת שוקולד כלשהי "ללא תמורה כספית - רק עבור אספקה של המוצר עצמו". שני הצדדים סירבו לחשוף לאחר פרסום ההסכם ביניהם את היקפו הכלכלי.

בכל אופן, עם כל ההצלחה מחוץ למגרש - ווזניאקי תרצה בוודאי לזכות כבר השנה, לראשונה בקריירה שלה - בתואר גראנד סלאם. מלבד אותו גמר בניו יורק בספטמבר, היא סיימה פעם נוספת כפיינליסטית באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2009; באוסטרליה הישג השיא שלה הוא חצי גמר (2011); ברולאן גארוס בצרפת רבע גמר (2010); בווימבלדון הלונדוני היא מעולם לא עברה את הסיבוב הרביעי.