פלאפון: רוצים תיקון מהיר לסמארטפון? שלמו עוד 50 שקל

פלאפון השיקה היום שירות תיקונים אקספרס - אך רק למכשירי אייפון וגלקסי, רק ללקוחות החברה, שמחויבים להצטרף לשירותי הביטוח בעלות של 50 שקל בחודש, ורק ב-11 מקומות בארץ בלבד

טיפול מהיר בפלאפון יעלה יותר: חברת הסלולר פלאפון משיקה היום (א') שירות תיקונים אקספרס לסמארטפונים במרכזי השירות - בתוספת 49 שקל (בנוסף לדמי ההשתתפות הרגילים בתיקון), תמורתם יזכה הלקוח לתיקון תוך שעתיים עבור מכשיר אייפון או גלקסי בלבד, ולא לכלל המכשירים.

השירות, נציין, זמין רק ללקוחות פלאפון שמנויים על ביטוח חודשי ולא לכלל לקוחות הסלולר. מנויי פלאפון שלא מנויים על ביטוח, ורוצים לתקן את המכשיר במעבדות האקספרס, יחויבו אוטומטית על-ידי פלאפון להימנות על שירות הביטוח בעלות חודשית של 50 שקל, ואם לאחר התיקון הלקוח ירצה לבטל - הוא חייב ליצור קשר עם החברה ולבטל.

השירות יינתן לעת עתה רק ב-11 מרכזי שירות ברחבי הארץ - בבאר-שבע, באשדוד, בחדרה, בחוצות המפרץ, בפתח-תקווה, באשקלון, בנתניה, בראשון-לציון, ברחוב יגאל אלון בתל-אביב, בדוכן בקניון עזריאלי, בגבעת-שאול בירושלים ומול קניון אילון ברמת-גן - ויאפשר תיקון מספר תקלות שכיחות כמו תצוגה קדמית, שברים במסך ותיקון פאנל אחורי.

שירות התיקונים הרגיל, יש לציין, יימשך 5 ימי עבודה, והוא נעשה במעבדה מרכזית אחת וכרוך במסירת המכשיר. לשירות האקספרס ניתן להזמין תור לתיקון המכשיר באתר פלאפון בשירות זימון תורים באתר החברה.

המתחרה פרטנר, יש לציין, השיקה כבר לפני יותר משנה שירות תיקונים "אורנג' אקספרס" ללקוחות כל החברות וללא תוספת תשלום, במסגרתו מוצע במרכזי השירות והמכירה ובחנויות החברה ברחבי הארץ - כולל דוכנים בקניונים - תיקון תוך שעתיים לבעיות פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה - המהוות כ-70% מהתקלות בגללן פונים הלקוחות, על-פי אורנג'. תיקון ארוך יותר יימשך שני ימי עסקים.

מחירון התיקונים הכללי מפורסם באתר אורנג', שם גם מוצעים קופוני הנחה בסך 50 שקל לנערכים מראש, כשללקוחות במסגרת אחריות התעריפים נמוכים יותר. לקוח שבודק את המכשיר באורנג' ישלם 99 שקל, ואם הוא מתקן את המכשיר, הם מקוזזים לו מעלות התיקון הכללית.

בסלקום שירותים מסוימים נעשים במקום והשאר תוך 2 ימי עבודה, ואילו ברשת דינמיקה סלולר שבבעלותה מוצעים תיקונים שונים ב-45 דקות לפי המחירונים שלהם.