"המירוץ למיליון" בראש טבלת הרייטינג עם 1.15 מיליון צופים

ערוץ 10 מקפיד לשבץ את התוכניות הבולטות שלו מול הזכיינית קשת

לאופן שבו נראית טבלת הרייטינג בשבוע החולף יש קשר מובהק להחלטה האסטרטגית של ערוץ 10 להזיז את כוונות תותחיו מרחוב הנחושת בתל-אביב, שם יושבת זכיינית ערוץ 2 רשת, כמה מאות מטרים אל משרדי קשת ברחוב וולנברג הסמוך.

מול שלושת ימי השידור של קשת מציב ערוץ 10 רצועה חזקה הכוללת את "גב האומה" ואת "פנים אמיתיות". מול רשת ערוץ 10 בקושי מנסה, עם אלטרנטיבות חלשות יחסית מדרוגית כמו "המקור" ו"המטה" במוצ"ש.

אם ערוץ 10 היה מציב את "גב האומה" של ליאור שליין מול הזכיינית שממנה נגזלה התוכנית, עשוי הדבר להיחשב כ"הרצחת וגם ירשת", ועדיין, ההקפדה שלא להציב את תוכנית הסאטירה, שהתבררה כהצלחה עם נתונים יציבים של כ-15% גם בהמשך השבוע, למשל ביום שישי, מעלה תהיות.

"ארץ נהדרת" מודחת מהצמרת

כך או אחרת, "המירוץ למיליון" של רשת שבה אל ראש טבלת הרייטינג, עם נתון מרשים למשדר של מוצ"ש - 34.9% במשקי-בית יהודיים ונתונים גבוהים בנתח הצפייה בשני ימי השידור שלה. 1.158 מיליון איש צפו במשדר הגבוה של השבוע החולף.

"ארץ נהדרת" של קשת מודחת מהצמרת ומושכת השבוע 862 אלף צופים, אך עדיין מהווה את התוכנית הנצפית של קשת השבוע. "מאסטר שף VIP" שומרת על נתונים דומים; ו"הכוכב הבא" לא מראה כל סימנים של קירבה לגמר, ומניבה נתונים פושרים של 764 אלף צופים בלבד בכלל האוכלוסייה.

"חדשות השבת" של ערוץ 2 עם דנה ויס היא תוכנית האקטואליה המובילה של השבוע עם 832 אלף צופים. המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 עם 672 אלף צופים.

ערוץ 10 יכול להתגאות גם בהישגי משחק הכדורסל של מכבי תל-אביב עם 14.6% צפייה ו-379 אלף צופים; ו"המתנחל" של חנוך דאום עם 10.6% צפייה במשקי-בית יהודיים, שמוכיחים כי מדובר בעונה חזקה עם השקה מוצלחת מזו של השנה שעברה.

רייטינג
 רייטינג